تکنیکال ریپل (XRP) 27 مرداد

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) 27 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز ریپل(XRP) چهارده روز است که مقاومت 0.381 دلاری را مورد امتحان قرار می دهد ، اما هیچ شواهدی وجود ندارد که بر اساس آن ، جهت بعدی این رمزارز را تعیین کنیم . با نگاهی دقیق تر به نمودار این رمزارز ، می بینیم که XRP بین موانع 0.381 دلار و 0.359 دلار در حال نوسان است. در این پست به تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) 27 مرداد می پردازیم.

تکنیکال ریپل (XRP) 27 مرداد

علیرغم اینکه ریپل در 17 آگوست(26 اردیبهشت) در راستای عبور از این سطح مقاومتی تلاش کرد ، اما تلاش این رمزارز همانند رقبایش ناکام ماند. در نتیجه، ریپل در حال حاضر با قیمت 0.372 دلار معامله می شود. با از دست رفتن کف حمایت 0.359 دلاری، قیمت XRP با افت 5.3 درصدی به سمت سطح حمایت 0.340 دلاری پیش خواهد رفت تا این سطح را مجددا مورد امتحان قرار دهد.

تکنیکال ریپل (XRP) 27 مرداد

تکنیکال ریپل (XRP) 27 مرداد

در صورتی که هولدرهای ریپل به سیو سود ادامه دهند، این احتمال وجود دارد که قیمت به الگوی کف دقلو در 0.326 دلار برسد. با کاهش قیمت بیت کوین ، انتظار میرود XRP نیز با یک روند نزولی جزئی روبه رو شود.

با توجه به نوسانات ثابت XRP بین موانع 0.381 دلار و 0.359 دلار، معامله این رمزارز، مطلوب به نظر نمیرسد. از این رو ، تا زمانی که این آلت کوین در این ناحیه نوسان کند، هیچ سود قابل توجهی از معاملات آن نمی توان کسب کرد.

با این حال، عبور از یکی از این موانع ، دورنگار کوتاه مدت قیمت ریپل را تعیین می کند. تبدیل شدن مقاومت 0.381 دلاری به یک کف حمایتی منجر به صعود گاوی XRP می شود و آنرا در مسیر رشد به سمت سطح 0.440 دلاری قرار می دهد.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT