تحلیل تکنیکال سولانا ۱۲ دی

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۲ دی

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت سولانا (SOL) پس از کاهش از سقف قیمتی سال 2023 در سطح 126.36 دلار، وارد مرحله اصلاح جدیدی شده است. در عرض یک هفته، ارزش این آلت‌کوین 26 درصد کاهش یافته و اکنون به دنبال حمایت در نزدیکی سطوح 96 تا 100 دلار است. این سطح که بر سطح 23.6 درصد فیبوناچی اصلاحی منطبق است، می‌تواند بستر مناسبی برای بازیابی قدرت و ایجاد روند صعودی بعدی توسط خریداران باشد. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا ۱۲ دی می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۲ دی

قیمت سولانا در تلاش برای یافتن ثبات، یک محدوده جانبی بالای 100 دلار تشکیل داده است. با توجه به چشم‌انداز تکنیکال و فاندامنتال قوی، قیمت SOL احتمالاً از مرز 150 دلار فراتر خواهد رفت. حجم معاملات 24 ساعته این ارز دیجیتال با 52 درصد افزایش به 2.7 میلیارد دلار رسیده است.

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۲ دی

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۲ دی

در آخرین جلسه معاملاتی، قیمت سولانا افزایشی 5.5 درصدی داشت و با تشکیل الگوی ستاره صبحگاهی، اکنون در محدوده 107 دلار معامله می‌شود. اگر SOL موفق شود بر سطح مقاومت 107 دلار غلبه کند، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک، سطح 126 دلار را آزمایش نماید.

تجزیه و تحلیل نمودار روزانه نشان می‌دهد که مسیر بهبودی سولانا شبیه یک الگوی کف گرد است. این الگو اغلب نشان‌دهنده انباشت تدریجی است که به طور بالقوه می‌تواند قیمت را به سمت مقاومت خط گردن الگو در 260 دلار سوق دهد و مرحله جدیدی از رشد را برای این ارز دیجیتال رقم بزند.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT