تکنیکال سولانا ۱۵ خرداد

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۵ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

پرایس اکشن رمزارز سولانا (SOL) از 12 مه(22 اردیبهشت) به مدت تقریبا سه هفته ،بین سطح حمایت 41.25 دلاری و مقاومت 55.97 دلاری رنج زد. با این حال، به دلیل دورنگار کلی خرسی بازار رمزارزها و کاهش میزان اعتماد سرمایه گذارانSOL نسبت به بلاک چین این رمزارز، اوضاع بدتر شده است. در این پست به تکنیکال سولانا ۱۵ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۵ خرداد

اثرات این اتفاقات در پرایس اکشن این رمزارز قابل ملاحظه است ،به طوری که قیمت سولانا به زیر سطوح حمایت 55.97 دلار و 41.25 دلار سقوط کرده  و آنها را به موانع مقاومتی خود تبدیل کرده است. با توجه به کاهش اخیر آن به زیر سد 41.25 دلاری، شرایط بسیار بدتر شده است و سقوط احتمالی آن تا سطح 24.54 دلاری پیش بینی می شود.

علیرغم اینکه شرایط برای سولانا خرسی به نظر میرسد ، اما سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار  افزایش جزئی فشار خرید  را داشته باشند که منجر به افزایش قیمت این آلت کوین شود. در نتیجه ، سطوح مقاومتی 41.25 دلار و 44.31 دلار مورد امتحان قرار گیرد. با عقب نشینی و ریجکت SOL در این سطوح ، قیمت مجددا در مسیر سقوط به سمت سطح 31.76 دلاری قرار می گیرد.

کاهش قیمت سولانا به زیر سطح مذکور و تبدیل آن به یک سطح مقاومتی می تواند شرایط را وخیم کند و منجر به کاهش قیمت سولانا به سطح 24.54 دلاری شود. سولانا طی این سناریو  ، از قیمت فعلی خود ، 35 درصد افت می کند.

ناکامی سولانا برای بازیابی به بالای مقاومت 41.25 دلاری ، ادامه روند صعودی سولانا را در معرض خطر قرار می دهد. از این رو ، سرمایه گذاران باید سطح 37.37 دلاری را زیر نظر داشته باشند.

این سطح حمایتی برای تعیین جهت بعدی سولانا ، حائز اهمیت است. از دست رفتن این حمایت، افزایش احساسات خرسی را تایید می کند و در اثر آن ، سولانا ،مانع 31.59 دلاری را مورد امتحان قرار خواهد داد. در برخی از شرایط ، خرس‌ها ممکن است این روند نزولی را با رساندن سولانا به سطح 30 دلاری ادامه دهند.

اگر فروشندگان از فروش عجولانه این رمزارز دست برندارند، امکان کاهش قیمت به سطح 24.54 دلاری محتمل خواهد بود.

تکنیکال سولانا ۱۵ خرداد

تکنیکال سولانا ۱۵ خرداد

علیرغم اینکه شرایط برای قیمت سولانا چندان مطلوب به نظر نمیرسد ، اما بسته شدن کندلی چهار ساعته در بالای مقاومت 55.97 دلاری ، قیمت را به سقف بالاتری می رساند و سناریوی خرسی مذکور  باطل خواهد شد. در چنین شرایطی ، SOL در مسیر رشد به سمت سطح 62.16 دلاری قرار می گیرد.

منبع: fxstreet

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT