تکنیکال سولانا ۱۸ شهریور

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۸ شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال سولانا (SOL) با نشان دادن نشانه‌هایی از بهبود قیمت، به‌طور پیوسته به سمت سطح مهم ۱۳۷ دلار حرکت می‌کند. پس از نوسانات اخیر، این رمزارز دوباره وارد فاز صعودی شده و فشارهای نزولی موجود را به چالش می‌کشد. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا ۱۸ شهریور می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۸ شهریور

در نمودار ۴ ساعته، با اینکه قیمت سولانا پایین‌تر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه قرار دارد، حرکت صعودی چشمگیری را آغاز کرده و به سمت سطح ۱۳۷ دلار پیش می‌رود.

این رمزارز پس از بازگشت از محدوده ۱۱۸ دلار، کندلی صعودی را تشکیل داده که بیانگر افزایش علاقه به خرید و بهبود احساسات بازار است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در محدوده ۴۳ درصد قرار دارد و در تلاش است به سطح ۵۰ درصد برسد. اگر RSI موفق به عبور از این آستانه شود، می‌تواند فشار خرید را افزایش داده و حرکت سولانا به سمت ۱۳۷ دلار را تسریع کند.

در صورتی که روند صعودی ادامه پیدا کند و سولانا موفق به شکستن مقاومت ۱۳۷ دلار شود، می‌توان انتظار داشت که قیمت این ارز دیجیتال به سطح ۱۶۴ دلار و حتی بالاتر برسد.

تکنیکال سولانا ۱۸ شهریور

تکنیکال سولانا ۱۸ شهریور

با این حال، اگر سولانا نتواند از این مقاومت عبور کند، احتمال بازگشت قیمت به سطح ۱۱۸ دلار و حتی آزمایش مجدد حمایت‌های پایین‌تر وجود دارد.

در حال حاضر، سولانا با ۱.۴۸ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۱۲۹ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این رمزارز به ۶۰.۶۴۴ میلیارد دلار افزایش یافته، در حالی که حجم معاملات روزانه آن با افتی ۶۸.۶۰ درصدی، به ۱.۱۱۸ میلیارد دلار کاهش یافته است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT