تکنیکال سولانا 14 آبان

تحلیل تکنیکال سولانا 14 آبان

زمان مطالعه 3 دقیقه

قیمت سولانا با وجود اینکه بازار سبز به نظر می رسد، به رشد بالایی نمی رسد. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا 14 آبان می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا 14 آبان

قیمت SOL به پایین‌تر از محدوده حمایت کلیدی رسیده است زیرا قیمت تلاش می‌کند قدرت بیشتری برای غلبه بر این ناحیه مقاومتی که قیمت را پایین نگه داشته است، ایجاد کند.
نوسانات ارز دیجیتال سولانا در بازه‌های زمانی روزانه قوی باقی می‌ماند زیرا قیمت زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه معامله می‌شود.

رمز ارز سولانا (SOL) هنوز عملکرد قیمتی خوبی را به سمت بالا نشان نداده است، زیرا بازار کریپتو در همه دارایی‌ها کمی از آرامش برخوردار است، به طوری که بیت کوین (BTC) افزایش قیمت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد، رشد می‌کند و پر قدرت مقاومت ها را می شکند. اما رمز ارز سولانا (SOL) هنوز عملکرد قیمتی خوبی را به سمت بالا نشان نداده است. سرمایه گذاران و نهنگ هایی که اقدام به خرید سولانا (SOL) می کنند در سفارشات خود عملکرد نسبتاً کندی دارند، زیرا نوسانات کمی در چارت وجود دارد.

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) در نمودار هفتگی

هفته گذشته شاهد بودیم که بسیاری از آلت‌کوین‌ها در طول 7 روز گذشته از محدوده روند بدون حرکت خود خارج شده‌اند و بیش از 200 درصد سود داشته‌اند، زیرا بسیاری بر این باورند که امید بیشتری می‌تواند بار دیگر در فضای کریپتو مستقر شود.

هفته جدید کمی مشکوک به نظر می‌رسد، اما همه چیز در حال شکل‌گیری است و برای برخی آلت‌کوین‌ها، مانند BAND، که در کمتر از 24 ساعت بیش از 100 درصد پامپ شده است، رالی صعودی در حال شکل‌گیری است و امیدوارکننده‌تر به نظر می‌رسند، که نشان‌دهنده عملکرد قیمت و حجم سفارش‌های خرید است. قیمت SOL نشانه کمی از نوسانات را شامل می شود، زیرا قیمت همچنان در حرکت رنج متوقف می شود، اما به نظر می رسد قصد دارد با افزایش قریب الوقوع از رالی صعودی عظیمی را آغاز کند.

قیمت SOL پس از کاهش از اوج خود یعنی 65 دلار در چند ماه قبل، برای به دست آوردن یک رالی که بسیاری را در سرخوشی قرار داده است، تلاش زیادی کرده است.

تحلیل تکینکال سولانا در نمودار هفتگی بیانگر آن است که قیمت این رمز ارز به کمتر از 24 دلار رسید و سپس به سرعت از این منطقه افزایش یافت و به منطقه 45 دلار بازگشت و در نهایت تا سطح 30 دلار کاهش یافت. با این حال، قیمت پس از تشکیل یک محدوده رنج جهش کرد زیرا برای هفته ها در این کانال نوسان داشت.

مقاومت هفتگی قیمت سولانا : 35-45 دلار.
حمایت هفتگی قیمت سولانا : 30 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت SOL در نمودار روزانه

در بازه زمانی روزانه، عملکرد قیمت سولانا (SOL) همچنان قوی به نظر می رسد، زیرا قیمت از کانال نزولی بلندمدت خود در 33 دلار خارج شد و حمایت کلیدی 30 دلاری را که قیمت چند روز قبل از دست داده بود، دوباره به دست آورد. در حال حاضر این رمز ارز به بالاترین حد روزانه 35 تا 45 دلار صعود کرد، جایی که قیمت ممکن است با مقاومت بزرگی برای شکستن بالاتر مواجه شود.

قیمت SOL برای شروع رالی صعودی بیشتر باید 45 دلار را پس بگیرد، زیرا ثابت شده است که این منطقه سختی برای SOL است. اگر این اتفاق نیفتد، می‌توانیم 30 دلار را دوباره تست کند.

تکنیکال سولانا 14 آبان

تکنیکال سولانا 14 آبان

قیمت SOL با 33.5 دلار بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 معامله می شود که نشان دهنده یک نشانه تسکین خوب برای قیمت SOL در بازه زمانی روزانه است. قیمت 30 دلار مطابق با مقادیر 50 EMA سطح حمایت سولانا است.

مقاومت روزانه قیمت سولانا : 45 دلار.
حمایت روزانه قیمت سولانا : 30 دلار.

منبع: نیوز بی تی سی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT