تحلیل تکنیکال سولانا 4 آذر

تحلیل تکنیکال سولانا 4 آذر

زمان مطالعه 2 دقیقه

عملکرد قیمت سولانا در 14 روز گذشته ناامید کننده بوده است: دارایی به تدریج در حال از دست دادن نوسانات و ارزش خود در بازار بوده در حالی که هیچ حجم خوبی برای این اصلاح قیمت ندارد. با این حال، عملکرد قیمت دیروز و امروز، ذره ای از امید را برای ما به ارمغان می آورد. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا 4 آذر می پردازیم.

خرید آنی سولانا

تحلیل تکنیکال سولانا 4 آذر

در دو روز گذشته، سولانا با افزایش 24 درصدی، اکثر سرمایه گذاران را شگفت زده کرد. در حالی که رشد دو رقمی ممکن است به عنوان آغاز یک روند بهبود عظیم به نظر برسد، هنوز برای جشن گرفتن زود است.

تحلیل تکنیکال سولانا 4 آذر

تحلیل تکنیکال سولانا 4 آذر

علیرغم رشد شدیدی که امروز در نمودار شاهد آن هستیم، معامله گران و سرمایه گذاران برای خرید سولانا باید محتاط باشند. برای نفی ضرر SOL در ماه گذشته، گاوها باید قاتل سابق اتریوم را به سطح قیمت 31 دلار برسانند که با افزایش 124 درصدی نسبت به قیمت فعلی مطابقت دارد.

چنین سناریویی با توجه به 80 میلیون توکن عرضه شده به بازار که ممکن است به فشار فروش واقعی برای دارایی ها تبدیل شود و با حجم انحلال بالا منجر به سقوط ناگهانی شود، غیر واقعی به نظر می رسد.

از نظر فنی، علیرغم احساسات نزولی در مورد ارز دیجیتال، یک رشد کوتاه مدت ممکن است. با این حال، بهبودی در مواقعی مانند این به دلیل ماهیت ناسازگار شان، یک فیک پامپ در نظر گرفته می‌شود.

بهبود بالقوه قیمت ممکن است نتیجه یک اصلاح بازار نیز باشد. پس از اینکه اکثر دارایی‌های دیجیتال به دلیل هراس بازار بسیار بیش از حد فروخته شدند، در مقطعی اصلاحاتی به سمت بالا انجام می‌شود.

در زمان انتشار، 14.2 دلار سطح قیمتی است که سولانا برای سومین بار در دو هفته گذشته با آن برخورد کرده است و در حال حاضر با قیمت 13.92 دلار معامله می شود. افزایش حجم معاملات با 800000 توکن SOL ممکن است پایه ای برای بهبود کوتاه مدت باشد.

منبع: یوتودی

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT