تکنیکال سولانا (SOL) ۲۷ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) ۲۷ اردیبهشت

رمزارز سولانا(SOL) از سقف تاریخی خود در 261 دلار ، به میزان 86 درصد کاهش پیدا کرد. این رمزارز آخرین بار در 5 می(15 اردیبهشت) سقوط کرد و در اثر آن ، از سطح 95 دلاری به سطح 35 دلاری کاهش یافت. این نوسانات نزولی منجر شد که SOL به زیر کف محدوده قیمتی (66.19 دلار) برسد و با مانع 44.91 دلاری برخورد کند. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) ۲۷ اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) ۲۷ اردیبهشت

در نتیجه ی این روند نزولی، قیمت سولانا شکاف بین 44.91 دلار الی 60.03 دلار را پر کرد و در اثر آن ، فشار فروش تا حدودی کاهش پیدا کرد. علاوه بر آن، کف حمایت 44.91 دلاری، این فرصت را برای گاوها فراهم کرد که به بازار برگردند.

قیمت سولانا از آن زمان تا به حال ، 69 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در حدود سطح 58.72 دلاری در نوسان است. شواهد حاکی از ادامه این روند صعودی است. در نتیجه ، سرمایه گذاران در آینده می توانند انتظار داشته باشند که رشد فشار خرید بیت کوین به افزایش ارزش سولانا منجر شود.

در چنین شرابطی ، سد مقاومت 77.98 دلاری ، تارگت بعدی SOL خواهد بود. سولانا طی این روند 36 درصد رشد می کند. در برخی از شرایط ، این روند صعودی می تواند تا 80 درصد ،قیمت سولانا را افزایش دهد.

تکنیکال سولانا (SOL) ۲۷ اردیبهشت

تکنیکال سولانا (SOL) ۲۷ اردیبهشت

علیرغم اینکه شرایط برای صعود سولانا مساعد به نظر میرسد ، اما با بسته شدن کندلی روزانه زیر سطح 44.91 دلاری ، قیمت به کف پایین تری میرسد و سناریوی گاوی باطل خواهد شد. در این صورت، خرس‌های SOL بر بازار مسلط خواهند بود و قیمت سولانا  در مسیر افت51 درصدی به سمت سطح 21.05 دلاری قرار می گیرد.
در زمان نگارش این مقاله بیت کوین از مرز ۳۰ هزار دلار عبور کرده است.

منبع:fxstreet

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT