تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۳۱ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

بر اساس داده‌های ردیاب شیب برن (Shibburn)، نرخ سوزاندن شیبا اینو امروز بیش از 500 درصد افزایش یافت و خوش‌بینی را در مورد تغییرات قیمت آینده این میم کوین تقویت کرد. برخلاف این اتفاق شیبا اینو در وضعیت امروز بازار قرمز معامله شد! در این پست به تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۳۱ اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۳۱ اردیبهشت

شیبا اینو، رقیب سرسخت دوج کوین، یک بار دیگر به دلیل سرمایه گذاری های رمزنگاری خوش بینانه خود، در عرصه ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است.

نرخ سوزاندن شیبا اینو امروز، 20 می، بیش از 500 درصد افزایش یافت.
افزایش نرخ سوزاندن، خوش‌بینی بازار را تقویت می‌کند، زیرا عرضه شیبا (SHIB) ضربه می‌خورد و به نوبه خود باعث تقویت توکنومیک می‌شود.
قیمت شیبا (SHIB) اما بر خلاف این اتفاق مثبت یک سیگنال نزولی را نشان میدهد.
این امر خوش‌بینی بازار را در میان تریدرها و سرمایه‌گذاران کریپتو که به طور گسترده تر به بازار میم کوین ها توجه دارند را به خود جلب کرد.این نرخ سوزاندن روی نرخ قیمت فعلی شیبا اینو تاثیر میگذارد.

توکن سوزی شیبا اینو یک سیگنال مثبت

داده های بدست آمده نشان می‌دهد که پس از سوزاندن 9.83 میلیون توکن در یک سری تراکنش‌ها، نرخ رایت در 24 ساعت گذشته 579 درصد افزایش یافته است. از میان این تراکنش‌ها، انتقال به آدرس‌های رایت از دو آدرس خاص توجه بازار را به خود جلب کرده است.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۳۱ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۳۱ اردیبهشت

بر اساس داده‌ها:

آدرس کیف پول 0x608125… ثبت شد و 3.10 میلیون توکن شیبا را از طریق تراکنش‌های متعدد در 24 ساعت گذشته به یک کیف پول مرده منتقل کرد. علاوه بر این، آدرس 0xa9d… نیز در روز گذشته 4.69 میلیون توکن شیبا به یک کیف پول مرده منتقل کرده است. به نظر می‌رسد که تراکنش‌های این آدرس‌ها به افزایش نرخ سوخت شیبا کمک کرده است.

در همین حال، شایان ذکر است که علیرغم تعداد قابل توجهی از توکن های سوزانده شده، این میم کوین امروز در شرایط قرمز ترید شد و یک روند نزولی ثبت کرد.

قیمت شیبا اینو در نوسان

در حال حاضر، قیمت شیبا اینو نشانه‌هایی از عقب‌نشینی را ثبت کرده است و در 24 ساعت گذشته با 4.35 درصد کاهش به 0.00002389 دلار رسیده است. با این حال، نمودارهای هفتگی برای توکن دوج نشان می دهد که قیمت دوج کوین 9.80٪ افزایش یافته است، که نشان دهنده نوسانات شدیدی است که اخیراً شیبا اینو شاهد آن بود. علاوه بر این، پایین ترین و بالاترین قیمت شیبا اینو در 24 ساعت گذشته به ترتیب 0.00002359 دلار و 0.00002507 دلار بوده است.

با این وجود، شاخص قدرت نسبی(RSI) در حدود 48 نوسان دارد و نشان می‌دهد که این دارایی نه بیش از حد خرید شده و نه بیش از حد فروخته شده است. همین اتفاق باعث ایجاد نگرانی در مورد آینده و قیمت شیبا اینو شد.

داده های بدست آمده نشان داد که حجم معاملات فعلی شیبا اینو بیشتر به احساسات سرمایه گذاران در صنعت ارزهای دیجیتال ربط دارد، زیرا حجم معاملات مشتقات 21.61 درصد افزایش یافت، اما بهره باز شیبا 8.13 درصد کاهش یافت. این امر باعث افزایش فعالیت معاملاتی شیبا اینو و به دنبال آن کاهش جریان نقدینگی در بازار شد که به طور مستقیم می تواند نوسانات اخیر بازار شیبا را تحریک کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت