تحلیل تکنیکال شیبا ۸ مرداد

تحلیل تکنیکال شیبا ۸ مرداد ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

ردیاب کیف پول Shibburn گزارش داده است که از صبح گذشته، پیشرفت قابل‌توجهی در سوزاندن شیبا اینو (SHIB) حاصل شده است؛ زیرا نرخ سوختن این میم کوین محبوب چندصد درصد افزایش یافته است. در این بین، شیبا از نظر ارزش بازار هم شاهد رشد قابل‌توجهی بوده و نهنگ‌ها نیز اخیراً بیش از یک تریلیون توکن SHIB را خریداری کرده‌اند. در این پست به تحلیل تکنیکال شیبا ۸ مرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال شیبا ۸ مرداد ۱۴۰۲

بر اساس ردیاب منبع فوق، طی 24 ساعت گذشته، نرخ توکن‌سوزی شیبا 240.91 درصد افزایش یافته است؛ زیرا در مجموع و طی 26 تراکنش، 95,122,875 شیبا اینو سوخته است. بیشترین مقدار SHIB که حدود 10 ساعت پیش به یک کیف پول بی‌بازگشت (dead-end) منتقل شد، 37,691,762 واحد بود.

“سوزاندن” کوین به این معنی است که توکن‌ها به کیف‌پول‌هایی منتقل می‌شوند که هیچ کس نمی‌تواند آنها را خرج کند یا به روش دیگری برداشت کند. بنابراین، عرضه در گردش به تدریج کاهش می‌یابد و آن کوین کمیاب‌تر می‌شود. این کار در تئوری، شانس افزایش قیمت آن دارایی را افزایش می‌دهد.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که طی 24 ساعت گذشته، شیبا اینو، دومین میم کوین محبوب، به جایگاه چهاردهم صعود کرده است. پس از رشد 5.44 درصدی از دیروز، قیمت شیبا در محدوده 0.0000085 دلار نوسان دارد.

با این رشد قابل‌توجه، شیبا اکنون از چندین آلت‌کوین اصلی پیشی گرفته است: بیت کوین کش (BCH)، استلار (XLM)، DAI، اولانچ (AVAX)، تون کوین (TON) و چندین مورد دیگر.

بر اساس توییتی نیز که توسط جمع‌آورنده داده‌های درون زنجیره‌ای Santiment به اشتراک گذاشته شده، کیف پول‌های کوسه‌ها و دلفین‌هایی که بین 10 تا 100 میلیون شیبا را در خود جای داده‌اند، در کمتر از هشت هفته، تقریباً 9 میلیون دلار SHIB خریداری کرده‌اند. این رقم معادل تقریبا 1.11 تریلیون از این میم کوین است.

به طور کلی، Santiment اظهار داشت که شیبا در آخرین ساعات یک “هفته معاملاتی به خصوص کسل‌کننده” به یک “برنده غافلگیرکننده” تبدیل شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT