تکنیکال قیمت دوج کوین ۲۷ خرداد

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین ۲۷ خرداد و احتمال رسیدن به ۰.۳ دلار

زمان مطالعه 3 دقیقه

دوج کوین، این میم کوین محبوب و پیش رو پس از 24 ساعت روند نزولی یک رالی اصطلاحی را آغاز کرده است، قیمت دوج کوین در حال حاضر در 0.1365 دلار معامله می شود. این قیمت نشان دهنده کاهش 7.31 درصدی نسبت به روز گذشته است. در این پست به تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین ۲۷ خرداد می پردازیم.

تکنیکال قیمت دوج کوین ۲۷ خرداد

این سکه در حال حاضر دارای ارزش بازار تقریباً 19.76 میلیارد دلار است که آن را در رتبه هشتم در بین تمام ارزهای دیجیتال قرار می دهد. در همین مدت، حجم معاملات 24 ساعته با 22 درصد افزایش به حدود 837.85 میلیون دلار رسیده است که نشان دهنده افزایش فعالیت معاملاتی علیرغم کاهش قیمت است.

افزایش فعالیت نهنگ ها می تواند نشانه بهبود بازار باشد.
شاخص های فنی یک چشم انداز ناپایدار را نشان می دهند، احتیاط در ترید توصیه می شود.
نوسانات بازار همچنان ادامه دارد و سطوح حمایتی مهم در حال رخ دادن هستند.

جریان و نوسانات قیمت دوج کوین

در طول ماه گذشته، دوج کوین 12 درصد سقوط کرده است و شروع به کاهش آن به زیر 0.17 دلار از اوایل ماه ژوئن آغاز شده است. این کاهش احساسات نزولی را تشدید کرده است زیرا فروشندگان همچنان قیمت آن را پایین می آورند. در هفته گذشته، قیمت دوج کوین 7 درصد کاهش یافته است و در محدوده 0.14 تا 0.13 دلار با تداوم نوسانات بازار معامله شده است.

بر اساس تجزیه و تحلیل های زنجیره ای از سنتیمنت، دوج کوین شاهد افزایش فعالیت سرمایه گذاران اصلی بوده است. در هفته گذشته، با وجود کاهش ارزش بازار، نهنگ ها با 10 تا 100 میلیون توکن دوج در کیف پول خود، بیش از 900 میلیون توکن به دست آورده‌اند. این انباشت غیرمعمول به طور قابل توجهی ارز کل سهام آنها را در ارز دیجیتال افزایش داده است.

تکنیکال قیمت دوج کوین ۲۷ خرداد

تکنیکال قیمت دوج کوین ۲۷ خرداد

با نوسانات فعلی بازار،اصطلاح و تداوم در حرکت صعودی می تواند دوج کوین را به بالای 0.15 دلار برساند. دستیابی به این امر می تواند آن را برای صعود به سطح مقاومت 0.2 دلار اماده کند. صعود از 0.2 دلار ممکن است رفتار معاملاتی معمول آن را مختل کند، و دوج کوین را برای رسیدن به اوج جدید 0.3 دلار هدایت کند.

از طرف دیگر، افت زیر 0.13 دلار می تواند پیش بینی قیمت دوج کوین را به خط حمایت آن در 0.12 دلار کاهش دهد. اگر جریان صعودی در بازار متوقف شود، دوج کوین ممکن است شاهد کاهش ارزش خود به سطح حمایت 0.1 دلار باشد.

تحلیل نمودارهای تکنیکال

شاخص های فنی 24 ساعته برای دوج کوین(DOGE) فعالیت بازار متوسط ​​را نشان می دهد. باندهای بولینگر در نمودار از کاهش نوسانات خبر میدهند، قیمت از باند پایین‌تر پیروی می‌کند، که نشان‌دهنده احساس نزولی در بازار است. باند بالا در حال حاضر 0.1734 دلار است، در حالی که باند پایین در 0.1325 دلار است.

تکنیکال قیمت دوج کوین ۲۷ خرداد

تکنیکال قیمت دوج کوین ۲۷ خرداد

شاخص قدرت نسبی 37.45 به سمت شرایط خرید و فروش بیش از حد، نزدیک به آستانه پایین 30 است که معمولاً نشان دهنده وضعیت فروش بیش از حد است.

شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) جریان را برای دوج کوین صعودی پیش بینی میکند. خط MACD در زیر خط سیگنال قرار دارد، که نشان دهنده یک روند نزولی است زیرا نمودارهای هیستوگرام در جلسات اخیر روند نزولی داشته اند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی