تکنیکال قیمت هلیوم ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال قیمت هلیوم ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

هلیوم (HNT) طی چند روز گذشته به تدریج در حال افزایش بوده است که نشان دهنده شروع یک رالی صعودی جدید است. شیب متحرک نمایی 20 روزه (6.22 دلار) و RSI در نزدیکی منطقه بیش از حد خرید نشان می دهد که گاوها کنترل را در دست دارند. جفت ارز HNT/USDT می تواند تا 9.74 دلار صعود کند که احتمالاً به عنوان یک مقاومت عمل می کند. انتظار می‌رود خریداران در کف قیمت هلیوم را تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه خریداری کنند که نشان‌دهنده احساس مثبت است. در این پست به تحلیل تکنیکال قیمت هلیوم ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال قیمت هلیوم ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

اگر خرس‌ها بخواهند کنترل را در دست بگیرند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز به احتمال زیاد به SMA 50 روزه (4.78 دلار) و در نهایت به 4 دلار سقوط خواهد کرد.

تکنیکال قیمت هلیوم ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که این جفت ارز در یک روند صعودی است و گاوها در حال خرید نزول به SMA 50 هستند. میانگین های متحرک صعودی نشان دهنده مزیت برای خریداران است، اما واگرایی منفی در RSI نشان می دهد که حرکت صعودی ممکن است در حال تضعیف باشد.

تکنیکال قیمت هلیوم ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

اصلاحات احتمالاً در 20-EMA و سپس در 50-SMA مشاهده می شوند. فروشندگان باید قیمت را به زیر 50-SMA بکشند تا مسیر را برای کاهش به 6.10 دلار باز کنند.درعوض، اگر قیمت بالاتر از 20-EMA باقی بماند، نشان دهنده این است که روند صعودی بلامانع است. ممکن است این جفت ارز به 9 دلار برسد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT