تکنیکال لایت کوین 26 دی

تحلیل تکنیکال لایت کوین 26 دی

زمان مطالعه 2 دقیقه

لایت کوین 87.95 دلار در 12 ژانویه بالاتر از مقاومت پیش رو 85 دلار عبور کرد که نشان دهنده شروع یک روند صعودی جدید است. تا زمانی که قیمت به 107 دلار برسد، هیچ مانع بزرگی وجود ندارد. در این پست به تحلیل تکنیکال لایت کوین 26 دی می پردازیم.

تحلیل تکنیکال لایت کوین 26 دی

تکنیکال لایت کوین 26 دی

تکنیکال لایت کوین 26 دی

از جنبه منفی، گاوها سعی خواهند کرد به شدت از منطقه بین 85 دلار و متحرک نمایی 20 روزه (79 دلار) دفاع کنند. اگر قیمت از این منطقه بازگردد، جفت LTC/USDT می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به 107 دلار برسد.

میانگین های متحرک رو به بالا نشان دهنده مزیت برای خرید لایت کوین توسط گاوها است، اما RSI بالای 77 نشان می دهد که یک عقب نشینی جزئی یا تثبیت محتمل است.

اگر خرس ها بخواهند دست برتر را به دست آورند، باید قیمت را به زیر سطح ۷۵ دلار برسانند. این می تواند راه را برای سقوط به 61 دلار باز کند.

تکنیکال لایت کوین 26 دی

تکنیکال لایت کوین 26 دی

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که این جفت در یک روند صعودی است و گاوها به شدت از 20-EMA محافظت می کنند. اگر خریداران قیمت را به بالای 92 دلار برسانند، این جفت می تواند شتاب بیشتری بگیرد و به سمت سطح روانی 100 دلار افزایش یابد.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 20-EMA برسد، نشان می دهد که معامله گران کوتاه مدت ممکن است سود رزرو کنند. این می تواند قیمت را به میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) برساند. این یک سطح مهم برای دفاع گاوها است، زیرا شکستن زیر آن می‌تواند خطر سقوط به 80 دلار و سپس 75 دلار را افزایش دهد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT