تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۲۲ مهر

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۲۲ مهر

زمان مطالعه 3 دقیقه

آزمایشگاه لونا کلاسیک از دادگاه خواسته است تا اسناد اقدامات تجاری Citadel را قبل از سقوط استیبل کوین UST در ماه می 2022 بررسی کند. در این پست به تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۲۲ مهر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۲۲ مهر

سال گذشته در اواسط سال 2022، اکوسیستم ترا (لونا) با یک فروپاشی وحشیانه مواجه شد که 40 میلیارد دلار از پول سرمایه گذاران را از بین برد. در یک افشاگری جالب، آزمایشگاه Terraform گفت که جداسازی عظیم استیبل کوین UST یک شکست الگوریتمی نبوده است. در عوض، Citadel Securities را به خاطر نقشش در “تلاش هماهنگ و عمدی” برای کاهش ارزش استیبل کوین لونا کلاسیک سرزنش می شود.

آزمایشگاه ترافورم، Citadel را مقصر می داند!

در اوایل این هفته در 10 اکتبر، آزمایشگاه Terraform درخواستی را به دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی فلوریدا ارائه کرد. این طرح به دنبال آن است که سیتادل اوراق بهادار را وادار کند تا اسناد مربوط به اقدامات تجاری خود را در می 2022 ارائه کند.

Terraform ادعا می کند که از دست رفتن پایداری استیبل کوین الگوریتمی UST با دلار آمریکا در می 2022، که منجر به کاهش از 1 دلار به 0.02 دلار شد، یک اقدام عمدی از سوی “بعضی از شرکت کنندگان در بازار شخص ثالث” بوده است که به‌ جای اینکه ناشی از بی‌ ثباتی الگوریتمی باشد، در ایجاد فشار فروش استیبل کوین شرکت داشتند. ناپایداری الگوریتمی حرکت این شرکت بیان می‌کند که اختلال در بازار به دلیل بی‌ ثباتی در الگوریتم اصلی استیبل کوین UST نبوده است.

یادداشت های تشکیل پرونده:

در عوض، Movant ادعا می‌کند که بازار به دلیل تلاش هماهنگ و عمدی برخی از فعالان بازار شخص ثالث برای “ایجاد فشار فروش” و کاهش قیمت UST از قیمت یک دلاری خود بی‌ ثبات شده است.
اقدامات Citadel باعث ایجاد فشار فروش در USDT شد!
علاوه بر این، این حرکت به “شواهدی در دسترس عموم” اشاره می‌کند که نشان می‌دهد، کن گریفین، مدیرعامل Citadel، قصد ایجاد فشار فروش در استیبل‌ کوین USDT را در ماه می 2022 داشته است.

پرونده Terraform شامل یک اسکرین شات از یک چت در کانال Discord است که در آن یک معامله گر، با نام مستعار، ادعا می کند که با Griffin گفتگو کرده است. بر اساس این چت، Griffin گفته است: “آنها در حال رفتن به Soros در خارج از Luna UST بودند”، احتمالاً با اشاره به استراتژی های معاملاتی George Soros که شامل شرط بندی های یک طرفه به شدت اهرمی است.

با این حال، Citadel Securities قبلا معامله با استیبل کوین UST را در ماه مه 2022 رد کرده بود. برخی گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که دو کوان، بنیانگذار رسوایی Terra، از قبل از سقوط استیبل کوین مطلع بوده است. ناحیه جنوبی فلوریدا هنوز پاسخی به درخواست ارائه شده در 10 اکتبر صادر نکرده است.

قدرت خط روند مقاومت کانال نزولی می تواند قیمت لونا کلاسیک را به روند اصلاحی بازگرداند. آیا زمان فروش LUNC است؟

طی دو ماه گذشته، قیمت LUNC با نوسانات قیمت قابل توجهی همراه بوده است، اما هیچ کمکی به هیچ روند خاصی نداشته است. با این حال، رکود اخیر بازار آلتکوین، این ارز دیجیتال را وارد فاز نزولی کرده و آن را از بالاترین قیمت 0.000067 دلار به قیمت فعلی 0.00005684 دلار کاهش داده است. این کاهش 16 درصدی طی سه هفته گذشته، سودهای سپتامبر را از بین برد. آیا روند اصلاحی ادامه دار به زیر 0.00005 دلار خواهد رسید؟

آیا روند نزولی LUNC ادامه خواهد داشت؟

قیمت LUNC ممکن است شاهد یک فشار عرضه بالا در خط روند بالایی کانال نزولی باشد.
حرکت قیمت لونا کلاسیک زیر EMA های روزانه (20، 50، 100 و 200) نشان دهنده یک روند نزولی ثابت است.
حجم معاملات روزانه لونا کلاسیک 9.6 میلیون دلار است که نشان دهنده ضرر 13 درصدی است.

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۲۲ مهر

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۲۲ مهر

در حالی که رفتار فعلی قیمت ارز دیجیتال لونا کلاسیک نشان دهنده عدم اطمینان و بلاتکلیفی در بازار است، روند غالب در این دارایی نزولی است. سرمایه گذاران می توانند این مسیر نزولی را با استفاده از دو خط روند الگوی کانال نزولی دنبال کنند.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت LUNC در 0.000057 دلار معامله می‌ شود و با افزایش ناچیز 0.04 درصدی، احتمالاً به حرکت رنج خود ادامه خواهد داد. حتی با طولانی شدن روند نزولی، احتمالا خط بالا این کانال نزولی به قیمت لونا کلاسیک ضربه می زند و باعث ایجاد فشار فروش و در نتیجه کاهش قیمت می شود.

از لحاظ تاریخی، این خط روند دائماً تلاش خریدار برای بازیابی بالاتر را از بین می برد، که نشان می دهد فروشندگان به شدت از این سطح دفاع می کنند. بنابراین، فشار عرضه جدید در این مقاومت پویا احتمالاً آلتکوین را به زیر حمایت روانی 0.00005 دلار می‌رساند.

با این حال، طبق تئوری داو، روندها در معرض تغییر هستند، بنابراین سرمایه‌ گذارانی که برای خرید لونا کلاسیک اقدام می کنند و امید به افزایش قیمت دارند، باید منتظر باشند تا قیمت این کانال را به سمت بالا بشکند و سپس وارد معامله شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT