دوره رایگان طراحی UI UX

15 بهترین دوره رایگان طراحی UI UX

زمان مطالعه 26 دقیقه

بیش از 20 متخصص این لیست از بهترین + رایگان دوره طراحی UI UX، آموزش، آموزش، کلاس و گواهینامه موجود به صورت آنلاین برای سال 2023 را گردآوری کرده اند. دوره رایگان طراحی UI UX را در ادامه معرفی کرده ایم.

این فهرست شامل منابع پولی و رایگان برای کمک به یادگیری طراحی UX UI است و این دوره ها برای مبتدیان مناسب هستند. ، زبان آموزان متوسط ​​​​و همچنین متخصصان.

دوره های جایزه

گواهینامه حرفه ای در طراحی UX برای AR/VR (دانشکده مهندسی تاندون نیویورک)

عکس

دانشکده مهندسی NYU Tandon یک گواهینامه حرفه ای در طراحی UX برای AR/VR ارائه می دهد. شرکت کنندگان از اعضای محترم هیئت علمی مانند نین لام، سباستین بایز و رجین گیلبرت یاد خواهند گرفت. علاوه بر این، دانش‌آموزان به راهنمایی فردی با کارشناسان، راهنمایی در ارائه پروژه نهایی آماده نمونه کارها، پشتیبانی در مصاحبه‌های فنی و مربیگری شغلی برای ساخت رزومه، مهارت‌های ارائه، آماده‌سازی مصاحبه و مهارت‌های مذاکره دسترسی دارند. این یک برنامه شش ماهه است که به پنج بخش تقسیم می‌شود و اصول UX و XR، فرآیندهای UX، رابط‌های غیربصری و ابزارهای صنعتی را بررسی می‌کند. این برنامه برای طراحانی که می خواهند درک عمیق تری از UX داشته باشند، مدیران محصولی که می خواهند UX محصولات خود را بهبود بخشند، مشاوران و طراحان گرافیکی که مایل به گسترش دانش خود هستند ایده آل است.

هایلایت –

– پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره از دانشکده مهندسی تاندون NYU گواهی دریافت کنید.

– از سخنرانان مهمان، از جمله شان تورنتون، اریک سی و احمد انصاری، بینش های تخصصی دریافت کنید.

– آماده سازی شغلی و راهنمایی برای یافتن شغل در طراحی تجربه کاربر.

– دانش‌آموزان از طریق سخنرانی‌های ویدئویی، سخنرانان مهمان صنعت، تکالیف، بحث‌ها، فناوری دنیای واقعی، پروژه‌های اصلی، پشتیبانی شغلی و یک تیم پشتیبانی اختصاصی یاد خواهند گرفت.

– از طریق مطالعات موردی و نمونه های واقعی از شرکت هایی با UX عالی، مانند Amazon Alexa، Oculus Quest، Apple، Youtube، Vimeo و Dailymotion، بیاموزید.

مدت زمان: 6 ماه

امتیاز: 4.8 از 5

Bootcamp تضمینی شغل طراحی UI/UX (Springboard)

عکس

این برنامه تمام مراحل فرآیند طراحی UI/UX، از تفکر طراحی گرفته تا ایده پردازی، طراحی و غیره را بررسی می کند. برنامه درسی شامل فیلم ها، مقالات، پروژه های طراحی عملی و دوره های آموزشی مرتبط با شغل است. شما در مورد روش‌های تحقیق کاربر، طرح‌های تحقیقاتی و استخدام کاربران از طریق نظرسنجی‌های غربالگر، مطالعات خاطرات و مصاحبه‌ها خواهید آموخت. این شامل درک داده‌هایی است که در طول مرحله تحقیق جمع‌آوری می‌کنید و نحوه ترکیب تحقیقات برای متمرکز نگه داشتن طرح‌های شما بر روی کاربر شما. علاوه بر این، در مورد راه حل های طوفان فکری، یادگیری نحوه نوشتن داستان های کاربر، و درک اصول معماری اطلاعات برای انتقال ساختار و جریان محصول خود بیاموزید.

هایلایت-

-فقط شش ماه فارغ التحصیل شوید.

-از یک مربی متخصص پشتیبانی 1 در 1 دریافت کنید.

اگر در پایان دوره کاری پیدا نکردید، بازپرداخت دریافت کنید.

– درک اصول دسترسی در طراحی

-در مورد هدف و استفاده از سیستم های طراحی و راهنماهای سبک بیاموزید.

-با مشکلات رایج و راه حل های طراحی برای تجارت الکترونیک، رسانه های اجتماعی، پیام ها، داده ها و طراحی داشبورد آشنا شوید.

تمرینات UI را برای ایجاد مهارت های بصری و اصول بصری مانند تعادل، مقیاس، هم ترازی، سلسله مراتب و غیره تمرین کنید.

-درباره چندین ابزار طراحی از جمله Sketch، Adobe XD و Figma بیاموزید.

-یاد بگیرید که چگونه اصول طراحی تعامل را در طرح ها اعمال کنید.

مدت زمان: 9 ماه، 15-20 ساعت در هفته

امتیاز: 4.5 از 5

نقد و بررسی-در اواخر Springboard، شروع به جستجوی شغل کردم. پروژه هایی که در طول اسپرینگ برد انجام دادم به من کمک کرد تا توجهم را جلب کنم و مربی من نکات مهمی را در مورد مصاحبه برای کارهای طراحی و ارائه کارهایی که انجام داده بودم ارائه کرد. – تیموتی لی، طراح TripElephant

Bootcamp تضمینی شغل طراحی UX (Springboard)

عکس

اگر می خواهید حرفه ای در زمینه طراحی UX داشته باشید، این بوت کمپ برای شما مناسب است. دانش‌آموزان روی یک پروژه طراحی صنعتی کار خواهند کرد، که در آن به مدت چهار هفته مستقیماً با مشتری همکاری خواهند کرد. شما عمیقاً در حوزه ای از فرآیند طراحی UX مانند تحقیقات رقابتی، تحقیقات کاربر، آزمایش قابلیت استفاده و توصیه های طراحی مجدد فرو خواهید رفت. با ساختن یک نمونه کار شخصی، خود را از سایر فارغ التحصیلان متمایز خواهید کرد. منبع این پروژه ها از Angel Hack، Berkeley، Microsoft Ventures و غیره است. به تماس‌های مربیگری 1 در 1 با مربیان شغلی دسترسی خواهید داشت، که به شما کمک می‌کنند استراتژی جستجوی شغلی موفقی ایجاد کنید، شبکه UX خود را بسازید، عناوین شغلی و شرکت‌های مناسب را بیابید، رزومه UX و نمایه LinkedIn ایجاد کنید، مصاحبه شغلی و نمونه کارها را عالی ببینید و درباره حقوق خود مذاکره کنید.

هایلایت-

-فارغ التحصیلان این برنامه توسط Google، Facebook، Dell، Lyft، IBM، Nationwide و Couchsurfing استخدام شدند.

-در عرض شش ماه پس از فارغ التحصیلی، یک حرفه کامل را راه اندازی کنید یا مبلغ پرداختی را به طور کامل بازپرداخت کنید.

-در حین کار بر روی پروژه، مشکل مشتری را درک خواهید کرد، تحقیقات رقابتی انجام می دهید، طرح، طراحی، و ساخت نمونه اولیه و انجام تست قابلیت استفاده را خواهید داشت.

-به طور منظم با مربی خود ملاقات کنید تا در مورد دوره، پروژه و سوالات مرتبط با شغل صحبت کنید.

از طریق پروژه های سطح صنعت، مهارت ها و یک نمونه کار شخصی سازی کنید.

مدت زمان: 6 ماه، 15-20 ساعت در هفته

امتیاز: 4.5 از 5

نقد و بررسی-در اواخر Springboard، شروع به جستجوی شغل کردم. پروژه هایی که در طول اسپرینگ برد انجام دادم به من کمک کرد تا توجهم را جلب کنم و مربی من نکات مهمی را در مورد مصاحبه برای کارهای طراحی و ارائه کارهایی که انجام داده بودم ارائه کرد. – تیموتی لی، طراح TripElephant

تعامل انسان و کامپیوتر برای طراحی تجربه کاربر (MIT)

عکس

این برنامه برای طراحان UX و متخصصانی که می خواهند یک حرفه جدید تعامل انسان و کامپیوتر را کشف کنند ایده آل است. در این دوره، شما توانایی ادغام تعامل انسان و رایانه را در کار فعلی خود، ایجاد دانش تجربه کاربر برای کشف احتمالات جدید در حرفه خود به دست خواهید آورد. این دوره به شش ماژول خاص تقسیم می شود: طراحی تعامل، تعامل طبیعی، تعامل کامپیوتری مشترک، نمونه سازی، گفتار، بصری، چند رسانه ای، و آینده رابط انسان و کامپیوتر. رشته های دوره به شما کمک می کند تا فرصت های تعامل انسان و رایانه را برای بهبود تجربه کاربر و افزایش رشد شغلی خود کشف کنید.

هایلایت –

– مطالعات خود را با این دوره تغییر دهنده زندگی سفارشی کنید و توانایی ادغام HCI را در کار خود، بر اساس دانش خود برای کشف احتمالات جدید به دست آورید.

– به تحقیقات آینده نگر کارشناسان صنعت که چهره تعامل انسان و رایانه را تغییر می دهند دسترسی پیدا کنید.

– با توانایی درک ابزارهای گفتار و بینایی از طریق مثال‌های مختلف مانند فناوری‌های دنبال کردن نگاه و ردیابی چشم، دیدگاه جدیدی به دست آورید.

– تعامل انسان و رایانه را در حین تمرین مفاهیم با برنامه های کاربردی دنیای واقعی که امکان توانمندسازی طرح های رابط بهتر را فراهم می کند، کاوش کنید.

– پس از تکمیل برنامه درسی دوره با تکالیف داده شده و امتحانات تمرینی، نشان تکمیل را به دست آورید.

مدت زمان: 6 هفته (8-10 ساعت در هفته)

امتیاز: 4.5 از 5

بوت کمپ طراحی UI/UX (دانشگاه مریلند)

عکس

بوت کمپ UX/UI ارائه شده توسط پردیس جهانی دانشگاه مریلند (UMGC) به ویژه برای افرادی که علاقه مند به طراحی رابط کاربری برای یک برنامه یا وب سایت و ارائه یک تجربه کاربری عالی هستند، توسعه یافته است. برای همه آزاد است، صرف نظر از پیشینه آنها، پیش نیازهای دوره شامل طراحی خلاقانه و مهارت های ارتباطی واضح است. این دوره 6 ماهه که از راه دور قابل دسترسی و مقرون به صرفه است، پایه و اساس شما را با ترکیب تئوری با فعالیت های یادگیری عملی می سازد.

در طول کمپ بوت، از حمایت مربیان صنعت، یک مشاور دانشجو، یک مربی شغلی و یک جامعه آنلاین برای یک تجربه یادگیری جامع برخوردار خواهید شد. پس از تکمیل، شما قادر خواهید بود مهارت های طراحی خود را به نمایش بگذارید و در این زمینه رو به رشد با دستمزد عالی و همچنین رضایت شغلی شغلی را دنبال کنید.

هایلایت –

– مدت دوره 9 ماه با تعهد 10 ساعت در هفته می باشد. با این حال، شما آزاد هستید که مواد را با سرعت بیشتری به کار ببرید و آن را زودتر کامل کنید.

– از آنجایی که بوت کمپ 100٪ آنلاین برای دانش آموزان در سراسر جهان است، می توانید طبق برنامه و راحتی خود یاد بگیرید.

– می توانید کل شهریه دوره را از قبل ارسال کنید و از 15 درصد تخفیف برخوردار شوید. از طرف دیگر، می توانید طرح پرداخت ماهانه را انتخاب کنید و زمان مورد نیاز خود را پرداخت کنید.

– پس از دریافت گواهینامه UMGC، می توانید شغلی را به عنوان استراتژیست UX، تحلیلگر UX، مهندس UX/UI، طراح محصول و غیره دنبال کنید.

مدت زمان: 9 ماه

امتیاز: 4.5 از 5

بوت کمپ UX/UI (دانشگاه فلوریدا جنوبی)

عکس

بوت کمپ UX/UI ارائه شده توسط دانشگاه فلوریدا جنوبی که به طور استراتژیک برای انتقال مهارت های مرتبط برای ایجاد حرفه خود در صنعت طراحی در حال گسترش طراحی شده است، بلیط شما برای موفقیت است. 100٪ آنلاین و با بودجه شما، بوت کمپ به شما کمک می کند اصول طراحی و بهترین شیوه ها/ابزارها را برای برتری در این زمینه بیاموزید.

از آنجایی که تقاضای فزاینده ای برای طراحان UX/UI در سرتاسر جهان وجود دارد، بوت کمپ یک پلتفرم عالی برای تقویت توانایی های قالب بندی سیمی و نمونه سازی شما و همچنین مهارت های نرم برای درک نکات دردناک کاربران است. پس از دریافت گواهینامه USF، می‌توانید به عنوان یک طراح حرکت، محقق UX، تحلیلگر UX، توسعه‌دهنده UX/UI و غیره به دنبال شغلی موفق باشید و تجربه کلی کاربر را ارتقا دهید.

هایلایت –

– پیش نیازهای دوره شامل ذهن خلاق، مهارت های بصری قوی و مهارت های ارتباطی خوب برای درک دقیق و پیاده سازی نیازهای کاربر است.

– بوت کمپ USF از هر کجای دنیا از راه دور قابل دسترسی است. می توانید طبق برنامه خود از راحتی روی کاناپه خود به صورت آنلاین ثبت نام کرده و مطالعه کنید.

– در حالی که طول دوره نه (9) ماه است، می توانید با اختصاص بیش از 10 ساعت در هفته، دوره را زودتر به پایان برسانید.

– شهریه دوره را می توان به یکباره ارسال کرد یا می توانید ماهانه پرداخت کنید. با این حال، به کسانی که پیش پرداخت کل شهریه را انتخاب کنند، 15 درصد تخفیف تعلق می گیرد.

مدت زمان: 9 ماه

امتیاز: 4.5 از 5

دوره آزمایشی رایگان – گواهی طراحی UI/UX توسط Calarts (Coursera)

عکس

این تخصص یک رویکرد طراحی محور برای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربر ارائه می دهد. کلاس‌ها شامل دستورالعمل‌های عملی و مبتنی بر مهارت است که حول یک چشم‌انداز ارتباط بصری احاطه شده‌اند تا اینکه به تنهایی بر مارکتینگ یا برنامه‌نویسی متمرکز باشد. در طول مدت چهار دوره، تمام مراحل فرآیند توسعه UI/UX از تحقیقات کاربر گرفته تا تعریف استراتژی پروژه، محدوده و معماری اطلاعات، تا توسعه نقشه های سایت و وایرفریم ها را خلاصه و نشان خواهید داد. مهارت های به دست آمده در این درس ها برای طیف گسترده ای از مشاغل از مارکتینگ گرفته تا طراحی وب و تعامل انسان و کامپیوتر قابل استفاده است.

هایلایت-

– سخنرانی های طراحی محور به درک اینکه رابط چیست و نقش طراح در ایجاد رابط کاربری کمک می کند.

– یک تجربه سازمان یافته و ساختار یافته برای کاربر ایجاد کنید.

– بهترین شیوه ها و قراردادها را در طراحی UX بیاموزید و از آنها برای ایجاد یک تجربه موثر و متقاعد کننده مبتنی بر صفحه نمایش برای وب سایت ها یا برنامه ها استفاده کنید.

– تمام تکالیف درجه بندی شده را برای کسب نشان تکمیل دوره تکمیل کنید.

– این یک برنامه سطح مبتدی است و تمام مفاهیم از ابتدا پوشش داده شده است.

مدت زمان: 8 ماه، 5 ساعت در هفته

امتیاز: 4.8 از 5

دوره آزمایشی رایگان – گواهینامه تحقیق و طراحی تجربه کاربر توسط دانشگاه میشیگان (Coursera)

عکس

اگر مشتاقانه منتظر ایجاد محصولات عالی هستید که انتظارات کاربران را برآورده کند، این تخصص ارزش دیدن دارد. با درک نیازهای کاربر، تولید سریع نمونه های اولیه و ارزیابی مفاهیم طراحی، ایجاد محصولات عالی را بیاموزید. شما همچنین این شانس را خواهید داشت که از طریق تحقیق کاربر، ایده‌پردازی و اصلاح، تجزیه و تحلیل رسمی، نمونه‌سازی اولیه و آزمایش کاربر، استفاده از دیدگاه‌ها و روش‌ها برای اطمینان از تجربه کاربری عالی در هر مرحله از راه، از مفهوم اولیه استفاده کنید و از مفهوم اولیه استفاده کنید.

هایلایت –

– این تخصص از 6 دوره تشکیل شده و به خوبی ساختار یافته است.

– تمام ویژگی های اساسی و اساسی که در کلاس ها و فراتر از آن مورد نیاز خواهد بود را پوشش می دهد.

– روی پروژه‌های عملی کار کنید تا مفاهیمی را که در فیلم‌ها در مورد آنها صحبت می‌شود به کار ببرید.

– تکالیف درجه بندی شده، آزمون ها و ارزیابی ها را برای کسب نشان تکمیل دوره تکمیل کنید.

– ضرب‌الاجل‌های انعطاف‌پذیر به شما این آزادی را می‌دهد که طبق راحتی خود یاد بگیرید.

مدت زمان: 6 ماه، 5 ساعت در هفته

امتیاز: 4.9 از 5

گواهینامه پیشرفته در طراحی UI UX (IIIT Bangalore)

عکس

این دوره با پشتیبانی اساتید برتر، کلاس‌های آنلاین زنده، مربی‌گری ابزار طراح و پروژه‌های capstone، شما را به یک متخصص UI و UX معتبر تبدیل می‌کند. فاکتورهای مهم UX و UI را که بر تجربه کاربر تأثیر می‌گذارند بیاموزید، بهترین شیوه‌ها را در طراحی UX به کار ببرید، بخش‌های بازار و گروه‌های کاربری را شناسایی کنید، و نقشه‌های شخصیتی و همدلی را برای بهبود تجربه کاربری مخاطبان هدف خود در هنگام تعامل با رابط‌ها و محتوای شما انجام دهید. به این برنامه IIIT Bangalore بپیوندید تا چارچوب‌ها، ابزارها و مفاهیم مورد استفاده در رابط‌ها و طراحی‌های وب را برای ایجاد راه‌حل‌های مؤثر و توسعه رابط‌های متمرکز بر کاربر بررسی کنید. پس از درک اصول طراحی بصری، رنگ، چیدمان، توپوگرافی و سلسله مراتب بصری که برای ایجاد رابط های کاربری جذاب و زیبا استفاده می شود، طراحی را برای کاربران نهایی جذاب و دلپذیر خواهید کرد.

هایلایت:

– از سیستم JobAssist Simplilearn پشتیبانی دریافت خواهید کرد، که به شما کمک می کند مورد توجه شرکت های فناوری برتر قرار بگیرید که از طریق آن استخدام می کنند.

– پس از تکمیل این برنامه از IIIT Bangalore گواهی حرفه ای در زمینه UX و UI دریافت خواهید کرد.

– این برنامه تجربه عملی در جعبه ابزارهای طراح مانند Figma، Sketch، Mural، Balsamiq و Invision ارائه می دهد.

– در Dribble کمک ایجاد پورتفولیو دریافت می کنید.

مدت زمان: 5 ماه

امتیاز: 4.8 از 5

UX/UI Bootcamp (UMass Global)

عکس

بوت کمپ UX/UI ارائه شده توسط دانشگاه ماساچوست جهانی (UMass Global) که شامل یک برنامه درسی فراگیر برای افزایش مهارت های طراحی است، فرصتی عالی برای به نمایش گذاشتن استعداد شما است. برنامه درسی دوره که به صورت آنلاین برای دانش‌آموزان در سراسر جهان در دسترس است، شامل تمرین‌های تمرین رابط کاربری و پروژه‌های اصلی توسعه‌یافته توسط کارشناسان صنعت است که شما را راهنمایی می‌کند تا از منابع طراحی موجود بهترین استفاده را ببرید.

چه ترجمه یک پلتفرم برند به سبک بصری و چه درک و ارتقای طرح طراحی یک شرکت برای یک تجربه کاربری برنده، این دوره به شما کمک می‌کند زبان بصری محصول را رمزگشایی کنید، از جمله فونت‌ها، رنگ‌ها، تصاویر و غیره. طراحی پیچیده توسط متخصصان صنعت کمپ به شما کمک می کند تا یک نمونه کار UI/UX چشمگیر برای یک حرفه پر رونق در آینده بسازید.

هایلایت –

– در کنار تعامل با مربیان و مشاوران دانش آموز، می توانید در طول کمپ بوت نیز در بحث های سازنده با جامعه آنلاین همسالان خود شرکت کنید.

– با اختصاص حداقل 10 ساعت در هفته می توانید دوره را در نه ماه به طور موثر تکمیل کنید. با این حال، شما می توانید ساعت های اضافی را مطالعه کنید و آن را قبل از مدت زمان تعیین شده به پایان برسانید.

– می توانید کل شهریه را از قبل پرداخت کنید و از 15 درصد تخفیف بهره مند شوید. یا می توانید انتخاب کنید که آن را به صورت ماهانه ارسال کنید، فقط برای زمانی که برای اتمام دوره نیاز دارید.

– از آنجایی که بوت کمپ 100% آنلاین است، می توانید به راحتی از طریق لپ تاپ، دستگاه تلفن همراه یا تبلت با سرعت اینترنت مناسب و بدون خروج از خانه به آن دسترسی داشته باشید.

مدت زمان: 9 ماه

امتیاز: 4.4 از 5

ملزومات طراحی تجربه کاربری – دوره آموزشی Adobe XD UI UX (Udemy)

عکس

این دوره مقدماتی برای کمک به شما برای یادگیری کارآمد و جامع Adobe XD ایجاد شده است. در سخنرانی ها، شما در پروژه های واقعی زندگی آزاد تحت هدایت مربی شرکت خواهید کرد. بنابراین اگر در مورد برداشتن اولین قدم‌های خود در این زمینه فکر می‌کنید، این مکان مناسبی برای حضور است زیرا همه موضوعات از ابتدا پوشش داده شده‌اند. تمام ابزارهای ضروری لازم برای ایجاد وایرفریم های عالی، با استفاده از برنامه نمونه سازی جدید و موارد دیگر را مرور کنید.

هایلایت-

– برای ثبت نام در این آموزش نیازی به طراحی قبلی یا تجربه Adobe XD نیست.

– ساخت و تست طراحی کامل وب سایت، کار با فونت ها و رنگ ها و تست بر روی تلفن های همراه.

– طرح خود را با تعاملات نمونه اولیه کنید و آنها را واقعی کنید.

– ترفندها و میانبرها و تکنیک های حرفه ای مورد استفاده در گردش کار را بیاموزید.

– 93 سخنرانی + 69 منبع قابل دانلود + تکالیف + دسترسی کامل مادام العمر

مدت زمان: 11.5 ساعت

امتیاز: 4.5 از 5

گواهینامه حرفه ای طراحی UX Google (Coursera)

اگر می خواهید سفر خود را به عنوان یک طراح UX آغاز کنید و درک خود را از طراحی گسترش دهید، این برنامه صدور گواهینامه حرفه ای یک گزینه عالی است. این برنامه درسی به شما در درک مراحل فرآیند طراحی، از همدلی با کاربران، تعریف نقاط دردناک، ایده‌پردازی راه‌حل‌ها، آزمایش و تکرار روی طرح‌ها کمک می‌کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک نمونه کار حرفه ای UX، شامل سه پروژه پایان به انتها ایجاد کنید: یک برنامه تلفن همراه، یک سایت واکنش گرا، و یک تجربه چند پلتفرمی. در پایان برنامه درسی، با مطالعه موردی برای بهبود درک خود از سناریوهای دنیای واقعی کار خواهید کرد.

هایلایت–

– یک برنامه درسی ایده آل که به شما کمک می کند اصول اولیه تحقیقات UX مانند برنامه ریزی مطالعات تحقیقاتی، انجام مصاحبه ها و مطالعات قابلیت استفاده و تولید نتایج تحقیقاتی را بیاموزید.

– همراه با هفت دوره آموزشی برای یادگیری نحوه تکمیل فرآیند طراحی از ابتدا در حالی که مفاهیم اساسی مانند ایجاد وایرفریم، آزمایش طرح ها و غیره را پوشش می دهد.

– بیاموزید که چگونه مفاهیم اساسی UX مانند طراحی کاربر محور، قابلیت دسترسی و طراحی مبتنی بر ارزش سهام را در سازمان خود به کار ببرید.

– فرصت کار با یک پروژه یادگیری کاربردی را برای اعمال آموخته های خود و آزمایش دانش خود بدست آورید.

مدت زمان: 6 ماه، 10 ساعت در هفته

امتیاز: 4.8 از 5

گواهینامه تجربه کاربری UX از دانشگاه کالیفرنیا (Coursera)

عکس

این دوره آموزشی در مورد UX که توسط دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو ایجاد شده است، به شما کمک می کند تا با تمام تاکتیک های مورد نیاز برای ارزیابی کیفیت کار و درک مؤثر افراد مقابله کنید. از طریق تکالیف، یاد بگیرید که مشاهدات خود را به بینش های معنادار و عملی تبدیل کنید. همچنین، چگونگی ایجاد ایده در پاسخ به فرصت های موجود و همچنین اصلاح مفاهیم خود را بررسی کنید. رویکردی که برای پوشش موضوعات در این درس در نظر گرفته شده است کاملاً جذاب است و از این رو یک تجربه یادگیری عالی را ارائه می دهد. در صورتی که علاقه مند هستید، باید مجموعه ما از برخی از بهترین گواهینامه های مدیریت محصول را که به صورت آنلاین موجود است را نیز بررسی کنید.

هایلایت-

– آموزش بسیار خوب با مثال های مرتبط طراحی شده است.

– مفاهیم تجربه کاربری را با کمک موارد استفاده از زمینه های مختلف مانند بهداشت، آموزش، حمل و نقل و موارد دیگر بیاموزید.

– اطلاعات مفید را استخراج کنید و همه آنها را با هم جمع کنید تا یک نمونه اولیه بسازید.

– لحن دوستانه مواد مطالعه یک تجربه یادگیری عالی ایجاد می کند.

مدت زمان: 4 هفته، 2 تا 3 ساعت در هفته

امتیاز: 4.5 از 5

برنامه کارشناسی ارشد طراحی UI/UX (Simplilearn)

اگر می خواهید سفر خود را به عنوان یک متخصص طراحی UI/UX آغاز کنید، این برنامه از Simplilearn یک انتخاب عالی برای شماست. در این چشم انداز منحنی، با رویکرد طراحی محور نسبت به UI/UX، از جمله تحقیقات UX، استایل UI، وایرفریم ها و نمونه های اولیه، تست قابلیت استفاده، و موارد دیگر آشنا خواهید شد. همچنین استراتژی های جامعی را برای تمام مراحل توسعه طراحی UI/UX پوشش خواهید داد. در طول این برنامه کارشناسی ارشد طراحی UI/UX، شما یاد خواهید گرفت که با کمک اصول تفکر طراحی و فرآیندهای طراحی کاربر محور، یک راه حل کارآمد ایجاد کنید. علاوه بر این، مجهز به سخنرانی های ویدیویی با کیفیت بالا، آزمون های درجه بندی شده، تکالیف و موارد دیگر است. با تکمیل این دوره جامع، گواهینامه پایان دوره به رسمیت شناخته شده در صنعت را دریافت خواهید کرد.

هایلایت –

– بیاموزید که یک نمونه کار طراحی چشمگیر با طرح های قانع کننده ایجاد کنید که برند شما را به دنیا نشان می دهد

– مفاهیم UI/UX مانند استایل سازی، نمونه سازی اولیه و تفکر طراحی را با آزمایشگاه های مختلف پروژه یاد بگیرید و تمرین کنید تا به عنوان یک طراح UI/UX متخصص در صنعت متمایز شوید.

– قادر به ایجاد UI همهجانبه از طریق وایرفریم ها و نمونه های اولیه تعاملی و یادگیری تجربی از طریق پروژه های نوآوری واقعی باشید.

– درک اصول طراحی بصری، تایپوگرافی، رنگ، طرح‌بندی و سلسله مراتب بصری برای ایجاد رابط کاربری زیبا

مدت زمان: 4 ماه

امتیاز: 4.5 از 5

گواهی طراحی UI UX رایگان (DigitalDefynd)

عکس

پس از اتمام هر دوره از هر پلتفرم آموزش الکترونیکی، به خودتان گواهی حرفه ای رایگان بدهید. در Digital Defynd، ما به افراد نشان موفقیت رایگان در پایان هر دوره آنلاین بدون هیچ هزینه یا هزینه پنهانی ارائه می دهیم. این گواهینامه ها می تواند توسط هر فردی اعم از مبتدی، متوسط ​​و همچنین متخصص کسب شود. پنج دسته اعتبار وجود دارد که شامل پرایم، نقره ای، طلایی، الماس و پلاتینیوم می شود. هر یک از این دسته ها نیاز به گذراندن تعداد مشخصی از دوره ها دارند. پس از گذراندن دوره رایگان، باید مدرکی مبنی بر تکمیل آن ارائه دهید و ما طی 2 تا 3 روز کاری گواهینامه رایگان را به اشتراک خواهیم گذاشت.

هایلایت –

– یکی از بهترین راه ها برای کسب گواهینامه حرفه ای رایگان پس از اتمام هر دوره از هر پلتفرم یا منابع آنلاین

– هیچ هزینه یا هزینه پنهانی برای دریافت گواهی لازم نیست

– بدون نیاز به پاک کردن تکالیف یا آزمون های تمرینی؛ تنها چیزی که نیاز دارید، مدرکی است که برای دریافت گواهینامه تکمیل شده است

– امکان ارتباط با سایر فراگیران و افراد با پروفایل اینستاگرام ما

امتیاز: 4.6 از 5

طراحی UI UX با استفاده از Adobe XD – Adobe Experience Design (Udemy)

عکس

ابزارهای طراحی زیادی وجود دارد که به شما در ایجاد یک رابط برای وب سایت و اپلیکیشن موبایل کمک می کند. این برنامه قصد دارد شما را با دنیای طراحی با کمک ابزار Adobe XD آشنا کند. این گواهینامه توسط دانیل والتر اسکات، کارشناس دارای گواهینامه Adobe ایجاد شده است، این گواهینامه عمدتاً برای مبتدیان است. قبل از اینکه به ساخت نمونه های اولیه برای اپلیکیشن موبایل و طراحی وب سایت بپردازید، با ایجاد وایرفریم های ساده و پیاده سازی رنگ ها و تصاویر شروع کنید. این آموزش تمام تکنیک های مورد نیاز برای دستیابی به یک تجربه کاربری عالی را به همراه نکاتی از مربی بر اساس تجربه شخصی او پوشش می دهد. با رتبه بندی و برنامه درسی عالی، این مکان خوبی برای شروع حرفه ای در طراحی وب و اپلیکیشن موبایل است.

هایلایت-

– این دوره قبل از ساختن نمونه های اولیه، شما را از طریق مهره ها و پیچ های ابزار راهنمایی می کند.

– ترفندهای مخفی کار با Adobe XD را بیاموزید تا فرآیند کامل را از نظر زمانی کارآمدتر کنید.

– فایل تمرینات به همراه فایل های تکمیل شده برای دانلود موجود است.

– روی پروژه ای برای طراحی در رابط های وب و موبایل کار کنید.

-42 سخنرانی + 34 منبع تکمیلی + دسترسی کامل مادام العمر

– گواهینامه دوره را می توان با قیمت بسیار مقرون به صرفه دریافت کرد.

مدت زمان: 5.5 ساعت

امتیاز: 4.6 از 5

من از یادگیری Adobe XD برای UI/UX و طراحی وب بسیار لذت بردم. این اولین دوره آموزشی UI/UX ما بود و خوشحالم که اکنون بخشی از Adobe XD هستم. مربی بزرگ با طبیعت دوستانه. کار بزرگ! با تشکر! -آشوک کومار پاتل

بهترین دوره های UI آنلاین

قوانین طراحی: اصول + تمرین برای طراحی عالی UI (Udemy)

عکس

در این سری از سخنرانی ها، خواهید فهمید که چگونه می توانید تعامل افراد را با آنچه روی صفحه می بینند آسان تر کنید. شما یاد خواهید گرفت که سلسله مراتب، رنگ، کنتراست، تایپوگرافی و اصول گشتالت را ایجاد و اعمال کنید تا نشانه های بصری مناسبی را طراحی کنید که مستقیماً از آنها استفاده کنید. همراه با این، اطلاعات بصری پیچیده را ساده کرده و تصمیمات مناسبی را برای انتخاب عناصر مناسب بنا به نیاز می گیرید.

هایلایت-

– قوانین حیاتی برای طراحی روی صفحه نمایش های کوچک و دستگاه های تلفن همراه را بدانید.

– اصل ریتم را برای ایجاد و تقویت درک کاوش و به کار ببرید.

– بدانید که چگونه به طور موثر اطلاعات بصری را سازماندهی و صرفه جویی کنید.

– بدانید که چگونه قراردادها را به درستی اعمال کنید تا توجه عناصر و تعاملات مهم UI را هدایت کنید.

– 50 سخنرانی + دسترسی کامل مادام العمر

مدت زمان: 5 ساعت

امتیاز: 4.6 از 5

گواهی طراحی رابط کاربری توسط دانشگاه مینه سوتا (Coursera)

عکس

راه های متعددی برای نزدیک شدن و یادگیری مهارت های خاص وجود دارد. اگر می خواهید طراحی UI را به عنوان یک حرفه انتخاب کنید، این تخصص تئوری استاندارد صنعت و روش های توسعه رابط های موفق را به شما آموزش می دهد. این کلاس که توسط دانشگاه مینه سوتا ایجاد شده است، یک کلاس سطح متوسط ​​است. مفاهیم و تکنیک های تحت پوشش شامل رویکردهای ساختاریافته برای کمک به شما در درک پایگاه کاربران و نیازهای آنها، روش های نمونه سازی و طراحی پرکاربرد، و تکنیک های قوی برای کمک به شما در ارزیابی انتخاب هایتان است. در پایان دوره تخصصی، شما به اندازه کافی مطمئن خواهید بود که از این مفاهیم و تکنیک ها برای ایجاد یک رابط برای طیف گسترده ای از کاربران از طیف وسیعی از صنایع استفاده کنید.

هایلایت-

– تمام مفاهیم مهم طراحی یک رابط بسیار مفصل توضیح داده شده است.

– مجموعه ای از تکالیف برای تقویت دانش و روشن کردن شبهات.

– این سری به 5 قسمت تقسیم شده است که به حرکت آسان در سراسر مفاهیم کمک می کند.

– از اصطلاحات اساسی شروع کنید قبل از اینکه به سمت موضوعات پیچیده تر بروید و در نهایت با یک پروژه اصلی پایان دهید.

مدت: 4 دوره، 4-5 هفته در هر دوره

امتیاز: 4.7 از 5

دوره کارشناسی ارشد UX و طراحی وب: استراتژی، طراحی، توسعه (Udemy)

عکس

این یکی از بهترین گواهینامه های طراحی آنلاین است که توسط Joe Natoli، کهنه کار صنعت UX ایجاد شده است. این مجموعه سخنرانی‌ها که در درجه اول برای مبتدیان طراحی شده است، هر آنچه را که باید در مورد UX بدانید، از جمله محتوا و کدنویسی را به شما آموزش می‌دهد. در طول درس تاکید زیادی روی تمرینات و تمرینات وجود دارد. اگر مشتاق یادگیری نحوه ایجاد یک وب سایت جذاب، کاربردی و موفق هستید، این جایی است که باید باشید.

هایلایت –

– آموزش عالی برای شروع طراحی وب و تجربه کاربری بدون هیچ تجربه قبلی.

-با طراحی سه وب سایت مختلف برای سه مخاطب مختلف، مفاهیم را بیاموزید.

-یک کتاب راهنمای UX قابل دانلود در 30 صفحه به همراه مطالب مطالعه دریافت کنید.

– کسب تجربه در پرسیدن سوالات که به شما در درک بهتر نیازهای مشتری کمک می کند.

-فرصت کدنویسی و ساخت وب سایت ها با استفاده از HTML، CSS و موارد دیگر.

-187 سخنرانی + دسترسی تمام عمر + 13 منبع تکمیلی

مدت زمان: 23.5 ساعت

امتیاز: 4.5 از 5

دوره فوق العاده! حتی برای افرادی که در ساخت وب سایت کار می کنند، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد که گام به گام از ابتدای ایده تا مرحله اجرا پیش می رود. واقعاً بدون ذکر آن، جو ناتولی از تمام پنج سطح عناصر تجربه کاربری عبور می کند. ممنون، چیزهای خوبی یاد گرفتم! -بناس بویویداس

دوره های جایزه

گواهی طراحی UX

UI و طراحی وب با استفاده از Adobe Illustrator CC (Udemy)

عکس

مهارت های طراحی UI یکی از فرصت های قابل استفاده در طول زندگی ما است. این برنامه ایجاد شده توسط دانیل والتر اسکات، مدرس معتبر Adobe به شما کمک می کند تا یک وب سایت حرفه ای در Adobe Illustrator CC ایجاد کنید. از اصول اولیه Illustrator شروع کنید و به سمت ساختن طراحی های حرفه ای UI بروید. آموزش ساخت وایرفریم، نقشه سایت و ایجاد یک وب سایت واکنش گرا. این درس آنلاین عمدتاً بر فرآیندهای طراحی متمرکز است. بنابراین اگر در این دنیا تازه کار هستید و به این فکر می کنید که آیا برای تغییر شغل اقدام کنید یا نه، این آموزش به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید.

هایلایت-

– برای شروع با این گواهینامه نیازی به تجربه قبلی نیست.

– تمرین ها و آزمون ها یادگیری را به یک تجربه سرگرم کننده تبدیل می کند.

– مهارت های لازم را با رویکرد عملی بیاموزید.

– فرصتی برای کار بر روی پروژه ای که به شما کمک می کند تا طعمی از نحوه انجام کارها در زندگی واقعی پیدا کنید.

– 45 سخنرانی + 27 منبع تکمیلی + دسترسی کامل مادام العمر

مدت زمان: 4 ساعت

امتیاز: 4.7 از 5

اطلاعات برجسته به وضوح ارائه شده است! با توجه به اینکه قبل از این دوره هرگز Illustrator را لمس نکرده بودم، می توانم بگویم که نتایج باورنکردنی است. به سختی می توانم باور کنم که بعد از این مقدمه چه کاری می توانم انجام دهم. نمی‌توانم خوشحال‌تر باشم، و ما دوره‌های بیشتری را از این مربی خواهیم خواند – ما سبک تدریس، سرعت آموزش، توضیحات و مهم‌تر از همه، نتایج با کیفیت بالا که از آموزش با کیفیت بالا به دست می‌آید را دوست دارم. -مایکل آنتون

گواهی رابط کاربری UX در تعامل انسان و کامپیوتر توسط Georgia Tech (edX)

عکس

اگر علاقه مند به یادگیری در مورد تعامل انسان و رایانه و چگونگی بهبود رابط کاربری هستید، این گواهی حرفه ای ارزش دیدن را دارد. با دریافت یک نمای کلی از موضوع در زمینه تجربه کاربر و طراحی شروع کنید که به دنبال آن می توانید اصول اساسی طراحی و نحوه تعامل کاربران و رابط ها را پوشش دهید. هنگامی که درک درستی از تمام مفاهیم اساسی داشتید، می توانید به جلسات طوفان فکری و نمونه سازی طرح های خود بروید. علاوه بر این، کلاس‌ها موضوعاتی مانند واقعیت افزوده، تعامل مبتنی بر لمس و زمینه‌های کاربردی بالقوه را نیز مورد بررسی قرار می‌دهند.

هایلایت-

– با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف، اصول توسعه یافته توسط رویاپردازان و اکتشافی های مورد استفاده برای ایجاد رابط کاربری قوی را بررسی کنید.

– پوشش تمام مراحل چرخه طراحی و نقش تعامل انسان و رایانه در افزایش پیشرفت، دسترسی و برابری.

– نظریه های تحت پوشش عبارتند از روش چابک، نظریه فعال و ایجاد رابط محاسباتی.

– تکالیف عملی و ارزیابی های درجه بندی شده را برای کسب گواهینامه تکمیل کنید.

– پس از اتمام دروس، مربیان شما را در مورد چگونگی ادامه تحصیل در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

مدت: 4 دوره، 6 هفته در هر دوره، 5 تا 6 ساعت در هفته، هر دوره

امتیاز: 4.5 از 5

برنامه MicroMaster طراحی و ارزیابی UX توسط HEC Montreal (edX)

عکس

ارائه شده توسط HEC MontrealX، این برنامه طراحی UX طراحی شده است تا از همان ابتدا اصول تجربه کاربری را به شما آموزش دهد. پیوستن به این برنامه به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه با اعمال فرآیند کاربر محور در محصولات و خدمات دیجیتال، به اهداف سازمانی دست یابید و رضایت کاربران را جلب کنید. حدود هفت دوره در این برنامه وجود دارد که هر کدام با یک سری چالش های یک هفته ای که بر اساس تحقیقات پیشرفته ساخته شده اند، گنجانده شده است. پس از تکمیل تمام کلاس ها با تکالیف داده شده، یک پروژه Capstone در اختیار شما قرار می گیرد که باید آن را تکمیل کنید تا گواهی MicroMaster خود را کسب کنید.

هایلایت –

– یک برنامه MicroMaster با ارزش همراه با مجموعه ای از دوره ها برای کمک به شما در یادگیری نحوه طراحی رابط های حرفه ای با ارائه تجربیات کاربر با کیفیت.

– یاد بگیرید و درک کنید که چگونه می توانید همدلی و بینش را با تجزیه و تحلیل وب و روش های کمی و کیفی توسعه دهید.

– یاد بگیرید که از بینش‌های داده‌ها برای ارائه توصیه‌های مبتنی بر تجربی استفاده کنید و چگونه ارزیابی‌های رسمی آزمایشگاهی را می‌توان برای همه آزمایش‌های کاربر اجرا کرد.

– دانش اساسی در مورد تمام موضوعات موجود در UX، مانند تحقیقات UX، طراحی UX، نمونه سازی UX، تجزیه و تحلیل داده های UX، ارزیابی UX و مدیریت UX کسب کنید.

مدت زمان: 10 ماه، 6-9 ساعت در هفته

امتیاز: 4.5 از 5

اصول طراحی UX توسط دانشگاه کاونتری (FutureLearn)

این تخصص به شما کمک می کند تا ضمن ارائه دانش پایه برای اجرای فرآیندهای تفکر طراحی، تخصص نظری و عملی خود را در طراحی UX توسعه دهید. این به شما کمک می کند تا یک مدل کسب و کار کاربر محور و طراحی ارزش پیشنهادی ایجاد کنید تا کسب و کار خود را پیش ببرید. شما مهارت‌های پیشرفته‌ای مانند طراحی تجربه کاربر، طراحی رابط کاربری، ساخت نمونه‌های اولیه، ایجاد وایرفریم، طراحی مدل کسب‌وکار، نقشه‌برداری مشخصات مشتری، نقشه‌برداری ارزش مشتری، مهارت‌های تحقیقاتی و شخصیت‌های کاربر را کسب خواهید کرد. این برنامه شامل سه دوره است که به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه خود را در هسته اصلی طراحی محصولات جدید از اصول اولیه و بهبود مستمر محصولات موجود قرار دهید.

هایلایت –

– یک برنامه عملی که با همکاری Canva و دانشگاه کاونتری طراحی شده است تا بهترین دانش طراحی UX را در اختیار شما قرار دهد

– در هنگام تعامل با وب سایت، برنامه یا محصول دیجیتال، تجربه کامل کاربر نهایی را کاوش کنید

– بدانید که چگونه طراحی بصری را با طراحی تعاملی ترکیب کنید و چگونه طراحی UI با زمینه گسترده‌تر طراحی UX مرتبط است

– با مدل تفکر پنج مرحله ای ارائه شده توسط موسسه طراحی هاسو-پلاتنر و ماهیت غیر خطی این روش آشنا شوید.

– قادر به ایجاد یک سفر کاربر با نقشه جریان ارزش برای مشاهده یک محصول از دیدگاه کاربر باشید

مدت زمان: 12 هفته

امتیاز: 4.4 از 5

طراحی UX را بیاموزید (بنیاد طراحی تعامل)

IDF یک پلتفرم آنلاین مشهور است که دوره ها و برنامه های متعددی را در جایگاه های مختلف ارائه می دهد. این دوره های طراحی UX به طور ویژه برای مبتدیان و همچنین افرادی که می خواهند دانش خود را در طراحی و برنامه نویسی UX برتری دهند، طراحی شده است. لیست دوره های این پلتفرم پایان ناپذیر است، اما با ارزش ترین دوره ها الگوهای طراحی رابط کاربری برای نرم افزارهای موفق، مدیریت تجربه کاربری: استراتژی و تاکتیک، روانشناسی گشتالت و طراحی وب و بسیاری دیگر هستند. پس از اتمام این دوره ها و برنامه ها، شما به خوبی با تمام مهارت ها و مفاهیمی که برای شروع حرفه خود در صنعت طراحی UI یا UX نیاز دارید، مجهز خواهید شد.

هایلایت –

– از دوره های طراحی UI و UX که توسط معلمان مجرب و کارشناسان صنعت طراحی شده است، استفاده کنید

– پوشش موضوعات ضروری طراحی UX، مانند تجسم اطلاعات، روانشناسی تجارت الکترونیک، طراحی تعامل برای قابلیت استفاده، و بسیاری موارد دیگر

– مفاهیم متوسط ​​و پیشرفته طراحی UX مانند طراحی رابط کاربری موبایل، پذیرش و تخصیص، روانشناسی طراحی تعامل و غیره را بیاموزید.

– از تمام دوره ها با هزینه ثابت استفاده کنید و با هر دوره گواهی پایان کار توسط صنعت دریافت کنید

– آزادی یادگیری از منطقه راحتی خود با برنامه ها و زمان بندی های انعطاف پذیر

مدت زمان: خود گام

امتیاز: 4.6 از 5

طراحی UX را بیاموزید (Team Tree House)

هدف خانه درختی تیم ارائه بهترین آموزش فنی به هر فردی است. به همین دلیل است که آنها چندین دوره و آموزش طراحی UX طراحی کرده اند تا به افراد کمک کنند یاد بگیرند که چگونه با طراحی تجربه کاربری شروع کنند و در آن متخصص شوند. نکته منحصر به فرد در مورد این دوره ها این است که آنها به بخش هایی با بازه زمانی کوتاه تقسیم می شوند، به این معنی که شما هربار یک موضوع را با جزئیات یاد خواهید گرفت. با استفاده از این دوره ها، می توانید روش ها و ذهنیت های کاربر محور را که کسب و کارها برای بهبود تجربه محصول خود استفاده می کنند، بیاموزید. همچنین تمامی این دوره ها به صورت آزمایشی رایگان در اختیار شما قرار می گیرد تا به راحتی و بدون دغدغه در هر دوره ای ثبت نام کنید.

هایلایت –

– پوشش گسترده ای از موضوعات موجود در طراحی UX، مانند Wireframing، تفکر طراحی، طراحی محصول و غیره.

– طراحی و بازبینی توسط مدرسان خبره ای که سال ها تجربه در زمینه طراحی UX و UI دارند

– اصول طراحی تجربه کاربر و نحوه شکل دادن آنها به تعاملات روزمره با محصولات را بیاموزید

– شامل چندین یادداشت، تمرین و چند آموزش ویدیویی است که به شما کمک می کند مفاهیم UX را عمیق تر درک کنید.

– پس از اتمام دوره با امتحان نهایی، گواهی پایان دوره را دریافت کنید

مدت زمان: خود گام

امتیاز: 4.5 از 5

دوره آموزشی تجربه کاربری (آموزش UX)

اگر می خواهید خود را به آموزش های ضروری طراحی UX مجهز کنید، این دوره آموزشی مناسب برای شماست. در اینجا، نه تنها مفاهیم اصلی طراحی UX را یاد خواهید گرفت، بلکه آموزش های ارزشمندی در مورد آن مفاهیم نیز خواهید دید. نکته منحصر به فرد در مورد این دوره این است که چندین ماژول یادگیری مانند آموزش کلاس درس، آموزش آنلاین و آموزش داخلی وجود دارد. بنابراین، انعطاف کاملی برای انتخاب ماژول آموزشی مورد نظر خود و یادگیری از منطقه راحتی خود خواهید داشت. علاوه بر این، با اتمام دوره با آزمون های داده شده، می توانید گواهی پایان دوره خود را دریافت کنید.

هایلایت –

– با مفاهیم اولیه طراحی UX، مانند نظریه ها، اصول و روانشناسی مبتنی بر تجربه کاربر آشنا شوید.

– یاد بگیرید که چگونه با تکنیک های ساده و قدرتمند ارائه شده توسط این دوره، درک عمیقی از کاربران خود به دست آورید

– بدانید که چرا UX روش بهتری برای طراحی و ساخت نرم افزار است و چگونه می توانید از قدرت آن استفاده کنید

– بیاموزید که چگونه داده های تحقیقاتی خود را به بینش های عملی و اهداف طراحی ترکیب کنید و چگونه آن بینش ها را به طرح تبدیل کنید.

– در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با دوره، از پشتیبانی و کمک 24 ساعته و 7 روز هفته از مربیان خبره استفاده کنید.

– به تمرینات عملی با وظایف گام به گام دسترسی پیدا کنید که به شما کمک می کند تکنیک های مهم را تمرین کنید و مجموعه ای از مهارت ها را بسازید.

مدت زمان: خود گام

امتیاز: 4.6 از 5

مجموعه دوره های طراحی UX (Gymnasium)

عکس

Gymnasium انواع دوره های طراحی UX را بر اساس نیازهای شما ارائه می دهد. ثبت‌نام در این دوره‌ها به شما کمک می‌کند تا اصول UX، نمونه‌سازی سریع پیشرفته با Axure، نمونه‌سازی برای محصولات دیجیتال و وب‌سایت‌ها و موارد دیگر را بیاموزید. لیست دوره های UX بی پایان است، اما دوره هایی با بالاترین امتیاز شامل طراحی وب مدرن، کار با طراحی اتمی و آزمایشگاه الگو، و نوشتن برای وب و موبایل است. نکته جالب‌تر در مورد این دوره‌ها این است که همه آن‌ها متخصصان صنعت طراحی شده‌اند که با سازمان‌هایی مانند مایکروسافت، آمازون، کپیتال وان و غیره کار می‌کنند. علاوه بر این، ثبت‌نام این دوره‌ها بدون هیچ هزینه پنهانی کاملا رایگان است. اگرچه اگر می خواهید گواهی پایان کار خود را دریافت کنید، باید هزینه کمی بپردازید.

هایلایت –

– لیستی از دوره های با ارزش طراحی UX که برای کمک به شما در یادگیری مفاهیم اصلی طراحی UX طراحی شده است

– درباره طراحی اطلاعات، اصول تجسم، نمونه سازی محصولات دیجیتال و وب سایت ها و موضوعات ضروری طراحی UX بیاموزید.

– پس از قبولی در امتحان نهایی برای دریافت گواهینامه، دستاوردها و مهارت های خود را با شبکه خود به اشتراک بگذارید

– دسترسی رایگان به وبینارها، مقالات و پادکست‌هایی که به شما کمک می‌کند دانش خود را در مورد صنعت طراحی UX افزایش دهید.

– فرصت های شغلی را با یکی از بزرگترین آژانس های کارکنان در جهان دریافت کنید

مدت زمان: خود گام

امتیاز: 4.7 از 5

برنامه طراحی UI (ریخته گری شغلی)

اگر می خواهید یک برنامه نویس متخصص طراحی UI شوید، این دوره انتخاب ایده آلی برای شماست. در این برنامه تمام مهارت ها، ابزارها و فرآیندهایی که برای تبدیل شدن به یک طراح رابط کاربری لازم است را یاد خواهید گرفت. این یک برنامه مربی دو نفره است، به این معنی که شما از یک معلم باتجربه یاد می‌گیرید و از یک مربی راهنمایی می‌گیرید که بازخورد دقیق مکتوب، ویدیویی و حین تماس را در مورد قطعات نمونه کارتان به شما ارائه می‌دهد. همچنین، این یک دوره انعطاف پذیر با مسئولیت پذیری است، زیرا نه ماه به شما فرصت می دهد تا دوره را با حمایت و کمک مستمر مربی و همچنین استاد راهنما تکمیل کنید.

هایلایت –

– یکی از بهترین برنامه های طراحی UI موجود آنلاین که می تواند به شما کمک کند تا تمام مهارت های ضروری طراحی UI را یاد بگیرید.

– مربیگری مناسب از خدمات شغلی ارائه دهید تا اطمینان حاصل شود که در مصاحبه ها از دیگران متمایز هستید

– با مربیان با تجربه ای که بیش از 5 سال تجربه صنعت در طراحی UI دارند، کار کنید

– با کار بر روی پروژه های دنیای واقعی که در طول دوره تکمیل خواهید کرد، یک نمونه کار چشمگیر بسازید

– پس از اتمام این دوره، فرصت کار با استارتاپ ها، شرکت های بزرگ، از راه دور یا آژانس های بزرگ را بدست آورید.

مدت زمان: 9 ماه، 15 ساعت در هفته

امتیاز: 4.8 از 5

طراحی اپلیکیشن موبایل در اسکچ 3: طراحی UX و UI از ابتدا (Udemy)

برنامه های موبایل چیزی است که همه ما به طور منظم از آن استفاده می کنیم و از این رو همه ما اهمیت یک رابط کاربری عالی را می دانیم. این آموزش که توسط راب پرسیوال، توسعه دهنده وب و اندرو ادی، طراح گرافیک ایجاد شده است، به شما یاد می دهد که برنامه های موبایل را از ابتدا طراحی کنید. درباره بهترین شیوه های تحقیق تجربه کاربر بیاموزید و رویکردهایی را انتخاب کنید که به شما کمک می کند تا بهترین ایده های ممکن و منحصر به فرد را ارائه دهید. موضوعات این برنامه شامل ایجاد یک بسته آیکون سفارشی، پیاده سازی طرح های واقعی در Xcode و موارد دیگر است. با بیش از 25000 دانشجوی ثبت نام شده، این گواهینامه مورد علاقه جمعیت است.

هایلایت-

– تمام مفاهیم مهم ایجاد رابط برنامه تلفن همراه بسیار مفصل توضیح داده شده است.

– هزاران تمرین برای تحکیم دانش و روشن کردن شبهات.

-این برنامه موضوعات مختلف را از ابتدا با سرعتی عالی پوشش می دهد.

-یاد بگیرید با Xcode و Sketch 3 کار کنید.

-148 سخنرانی + 4 مقاله + 6 منبع تکمیلی + دسترسی کامل مادام العمر

مدت زمان: 16 ساعت

امتیاز: 4.5 از 5

موضوع اصلی خیلی جالبه سطح شرح و بسط این دوره بالا است (مثلاً می توان به وضوح دید که مدرس در یک لحظه خاص از چه ابزارهایی استفاده می کند، با زوم کردن بر روی مناطق خاصی از صفحه نمایش). سرعت صحبت استاد کافی است و توضیحات واضح و کافی است. -کارلوس رودریگو کوئرو

گواهی تجربه کاربری UX: راهنمای نهایی برای استفاده و UX (Udemy)

اگر قصد دارید برای یک شغل در UX آماده شوید و به دنبال ایجاد مهارت های لازم هستید، این آموزش ارزش بررسی را دارد. این توسط مشاور تجربه کاربر و مربی Udemy، دیوید تراویس ایجاد شده است. با پیروی از یک چارچوب ثابت شده و کاربر محور، تجربه کاربری را در جریان کاری خود قرار دهید و یاد بگیرید که برای بازدیدهای میدانی برای کاربران نهایی برنامه ریزی کنید. از طریق سخنرانی هایی که به شما کمک می کند تا اصول جهانی طراحی بصری را برای ایجاد طراحی رابط کاربری بررسی کنید. موضوعات تحت پوشش در اینجا نشان می دهد که چگونه می توان از اکتشافی کاربر و تست قابلیت استفاده برای اندازه گیری رضایت و میزان موفقیت کاربر استفاده کرد. تمام مهارت های لازم را با پشتیبانی مداوم مربی در طول کلاس آنلاین به دست آورید.

هایلایت-

– محتوا کاملاً به شیوه ای جذاب بیان شده است.

– اهمیت یکسانی در دروس نظری و عملی وجود دارد.

– مربی سخنرانی ها را به روشی واضح و سرگرم کننده ارائه می دهد که به راحتی قابل درک است.

-140 سخنرانی + 7 مقاله + 12 منبع تکمیلی + دسترسی کامل مادام العمر

– گواهینامه این برنامه را می توان با هزینه اسمی دریافت کرد.

مدت زمان: 11.5 ساعت

امتیاز: 4.5 از 5

من از دیوید بسیار سپاسگزارم، او استاد یک رشته است! من از پاسخ های صادقانه و دلسوزانه او قدردانی می کنم. همچنین قالب دوره جذاب است: دیوید می داند که چگونه بین تئوری و شیوه های جذاب تعادل برقرار کند. تحویل واضح است، گاهی اوقات سرگرم کننده نیز هست. من می خواهم در صورت امکان، به جای 5، 10 شروع ارائه کنم. متشکرم! -گرتا گالوبوسکایته

بنابراین اینها بهترین + رایگان آموزش طراحی UI UX، کلاس، دوره، آموزش و گواهینامه در دسترس آنلاین برای سال 2023 بودند. امیدواریم آنچه را که به دنبالش بودید پیدا کرده باشید. برای شما یک یادگیری شاد آرزو می کنیم!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT