تحلیل تکنیکال میم کوین ها بهمن ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال میم کوین ها بهمن ۱۴۰۲ : سگ کلاهدار و آنالوس

زمان مطالعه 3 دقیقه

وضعیت نامطلوب بازار نه تنها موجب نزولی شدن قیمت بیت کوین (BTC) و آلت کوین‌ها شده، بلکه روی میم‌کوین‌ها، به ویژه میم‌کوین‌های شبکه سولانا نیز تأثیر گذاشته است. در این پست به تحلیل تکنیکال میم کوین ها بهمن ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال میم کوین ها بهمن ۱۴۰۲

داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) نشان می‌دهند که قیمت سه میم‌کوین برتر سولانا از جمله بانک (BONK)، سگ‌ کلاهدار (WIF) و آنالوس (ANALOS)، کاهش قابل‌توجهی را در روزهای اخیر تجربه کرد‌ه‌اند.

تحلیل بانک (BONK) بهمن ۱۴۰۲

در زمان انتشار این خبر، میم‌کوین بانک ۰.۰۰۰۰۱۱۰۲ دلار قیمت دارد که نشان‌دهنده کاهش ۲۰.۷۰ درصدی طی هفته گذشته است. اواخر سال گذشته، بانک یکی از بهترین عملکرد‌ها را به ثبت رساند و قیمت آن ۹۸۵۷ درصد افزایش یافت.

با توجه به چارت ۴ ساعته BONK/USD، قیمت این میم کوین از آن زمان تاکنون در حال کاهش است. بر اساس این چارت، در صورت تغییر روند و افزایش قیمت، بانک سطح ۰.۰۰۰۰۱۵۶۵ دلار را هدف قرار خواهد داد.

تحلیل تکنیکال میم کوین ها بهمن ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال میم کوین ها بهمن ۱۴۰۲

برای رسیدن BONK به این قیمت، به چیزی فراتر از یک فشار خرید خفیف نیاز است. ابتدا گاوها باید دست به کار شده و از حمایت ۰.۰۰۰۰۱۱۲۹ دلار دفاع کنند. در این صورت، امکان بهبود قیمت وجود خواهد داشت.

در همین حال، وضعیت شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که بانک می‌تواند به زودی به ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار برسد. این اندیکاتور به سطح ۴۸.۲۱ رسیده که حاکی از شروع مجدد حرکت صعودی است.

اگر این حرکت صعودی BONK را به ۰.۰۰۰۰۱۱۲۹ برساند و بر آن غلبه کند، ممکن است قیمت به سرعت افزایش یابد. در غیر این صورت، قیمت تا ۰.۰۰۰۰۱۰۹۳ دلار کاهش خواهد یافت.

تحلیل سگ کلاهدار (WIF) بهمن ۱۴۰۲

برخلاف بانک، به نظر می‌رسد که قیمت WIF در وضعیت بازیابی است. نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که گاوها در سطح ۰.۲۱ دلار از قیمت حمایت کرده‌اند. این حمایت، به WIF کمک کرد تا بر مقاومت ۰.۲۸ غلبه کند و تا سطح ۰.۳۲ دلار صعود نماید.

تحلیل تکنیکال میم کوین ها بهمن ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال میم کوین ها بهمن ۱۴۰۲

در نتیجه، کاهش قیمت WIF در هفت روز گذشته ناچیز بود. علاوه بر این، اندیکاتور باندهای بولینگر (BB) نشان می‌دهد که نوسانات قیمت این ارز دیجیتال شروع به افزایش کرده است. در صورتی که فشار خرید بیشتر شود، قیمت WIF ممکن است تا ۰.۴۰ دلار افزایش یابد. همچنین، نوسانگر مهیب (AO) نیز پتانسیل صعود قیمت را تأیید می‌کند.

تحلیل آنالوس (ANALOS) بهمن ۱۴۰۲

افت قیمت آنالوس بسیار شدیدتر از بانک و سگ کلاهدار بود. در حال حاضر، این توکن ۹۳.۸۵ درصد از سقف قیمت خود کاهش یافته است. این موضوع نشان می‌دهد که خریداران دیگر علاقه‌ای به این ارز دیجیتال ندارند. شایان ذکر است که رتبه این توکن در جدول رده‌بندی ارزش بازار هم به ۹۱۴ تنزل یافته است.

از دیدگاه تکنیکال، اندیکاتور مکدی (MACD) در ناحیه منفی قرار دارد که سیگنال حرکت نزولی است. اما سیگنال‌هایی نیز وجود دارد که نشان می‌دهند قیمت می‌تواند تا ۰.۰۰۰۱۳۶۰ دلار افزایش یابد.

تحلیل تکنیکال میم کوین ها بهمن ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال میم کوین ها بهمن ۱۴۰۲

البته افزایش قیمت چندان ادامه‌دار نخواهد بود؛ زیرا اندیکاتور انباشت/توزیع (A/D) به منفی ۱۰.۱۰ میلیارد کاهش یافته است. این رقم نشان می‌دهد که اخیراً انباشت کمی اتفاق افتاده است. بنابراین، برخلاف BONK و WIF، آنالوس شانس کمی برای بهبود قیمت دارد.

coinedition

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT