تکنیکال میکر (MKR) 15 اسفند

تحلیل تکنیکال میکر (MKR) 15 اسفند

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از یک عقب نشینی کوتاه مدت، میکر در تلاش است تا روند صعودی خود را از سر بگیرد. این نشان می‌دهد که این احساسات مثبت باقی می‌ماند و معامله‌گران هر کاهش قیمت را به‌عنوان فرصت خرید میکر می‌بینند. در این پست به تکنیکال میکر (MKR) 15 اسفند می پردازیم.

تحلیل تکنیکال میکر (MKR) 15 اسفند

تکنیکال میکر (MKR) 15 اسفند

تکنیکال میکر (MKR) 15 اسفند

میانگین های متحرک صعودی و RSI در قلمرو مثبت نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت به سمت صعود است. اگر خریداران قیمت بالای 963 دلار را حفظ کنند، جفت MKR/USDT ممکن است سفر خود را به منطقه مقاومت 1150 تا 1170 دلاری آغاز کند.

اگر خرس‌ها بخواهند روند صعودی را متوقف کنند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (807 دلار) برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، حد ضرر معامله گران کوتاه مدت فعال خواهد شد و معامله آنها بسته می شود. در این صورت ممکن است جفت به SMA 50 روزه (731 دلار) کاهش یابد.

تکنیکال میکر (MKR) 15 اسفند

میکر (MKR) 15 اسفند

این جفت برای مدتی بین 832 تا 963 دلار معامله می‌شد، اما گاوها در تلاش هستند تا قیمت را بالاتر از محدوده قرار دهند. 20-EMA مشخص شده است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می دهد گاوها تسلط را در دست دارند.

اگر قیمت بالای 963 دلار باقی بماند، ممکن است جفت ارز به هدف 1094 دلار صعود کند. از سوی دیگر، اگر قیمت به شدت به زیر 963 دلار کاهش یابد، نشان می دهد که شکست ممکن است یک تله گاو باشد. این می تواند ادغام را برای مدتی طولانی تر ادامه دهد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT