تکنیکال نات کوین (NOT) ۲۲ مرداد

تحلیل تکنیکال نات کوین (NOT) ۲۲ مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

خرس‌ها سعی کردند نات کوین (NOT) را به زیر سطح حمایت 0.009 دلاری در 5 آگوست بکشانند و حفظ کنند، اما گاوها همچنان موضع خود را حفظ کردند. در ادامه به تحلیل تکنیکال نات کوین (NOT) ۲۲ مرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال نات کوین (NOT) ۲۲ مرداد

جفت ارز NOT/USDT در 6 آگوست به میانگین متحرک نمایی 20 روزه در سطح 0.012 دلار رسید، اما گاوها برای غلبه بر این مانع مشکل دارند. با این حال، قیمت در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 20 روزه تثبیت شده است و احتمال رالی صعودی را افزایش می دهد.

اگر خریداران قیمت را بالاتر از میانگین های متحرک قرار دهند، نشان می دهد که خرس ها کنترل خود را از دست می دهند. ممکن است جفت ارز به 0.018 دلار برسد. از سوی دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر سطح 0.009 دلار برسد، نشانه شروع حرکت نزولی به 0.005 دلار خواهد بود.

تکنیکال نات کوین (NOT) ۲۲ مرداد

تکنیکال نات کوین (NOT) ۲۲ مرداد

هر دو میانگین متحرک هموار شده اند و RSI درست زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده یک مزیت جزئی برای فروشندگان است. خرس ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به 0.010 دلار برسانند که احتمالاً به عنوان یک حمایت عمل می کند.

تکنیکال نات کوین (NOT) ۲۲ مرداد

نات کوین (NOT) ۲۲ مرداد

اگر گاوها قیمت را بالاتر از 0.013 دلار بکشانند و حفظ کنند، مزیت به نفع آنها خواهد بود. این نشان دهنده شروع حرکت صعودی جدید به سمت 0.15 دلار است. برعکس، شکست زیر 0.010 دلار نشان می دهد که خرس ها کنترل را در دست دارند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT