تحلیل تکنیکال پپه ۲۶ شهریور

تحلیل تکنیکال پپه ۲۶ شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین پپه (Pepe) به دلیل همبستگی قوی آن با اتریوم (ETH) تحت فشار قرار دارد. اتریوم در تلاش است تا از مقاومت‌های کلیدی عبور کند، اما تا کنون موفق نبوده است. در این پست به تحلیل تکنیکال پپه ۲۶ شهریور می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پپه ۲۶ شهریور

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت اتریوم ۵.۶ درصد کاهش یافته و پپه نیز در همین بازه زمانی با افت ۶.۵ درصدی روبرو شده است.

یکی از دلایل افت قیمت اتریوم ممکن است فعال شدن یک نهنگ بزرگ باشد که اتریوم‌های خود را پس از هشت سال جابجا کرده است. این نهنگ در سال ۲۰۱۶ حدود ۱۶,۶۳۶ اتریوم به ارزش ۸۷,۱۳۶ دلار خریداری کرده بود و اکنون این مقدار اتریوم با ارزش بیش از ۳۷ میلیون دلار به آدرسی جدید منتقل شده است.

فعالان بازار اکنون نگران حرکت بعدی این نهنگ هستند؛ زیرا فروش گسترده ذخایر آن می‌تواند به افت بیشتر قیمت اتریوم و به تبع آن، کاهش قیمت پپه منجر شود.

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی اینتودبلاک (IntoTheBlock)، ضریب همبستگی پپه با اتریوم به حدود ۰.۸۱ می‌رسد. این بدان معناست که تغییرات قیمت اتریوم به طور مستقیم بر قیمت پپه تأثیر می‌گذارد و در صورت کاهش شدید قیمت اتریوم، این موضوع می‌تواند به ضرر پپه تمام شود.

در نمودار زیر، حرکت قیمتی پپه و اتریوم در بازه زمانی ۴ ساعته نشان داده شده که واکنش شدید پپه به تغییرات اتریوم به وضوح قابل مشاهده است.

تحلیل تکنیکال پپه ۲۶ شهریور

تحلیل تکنیکال پپه ۲۶ شهریور

در حال حاضر، قیمت پپه در یک الگوی مثلث نزولی در حال حرکت است. این میم‌کوین از ماه می در یک روند نزولی قرار دارد. این توکن اکنون به انتهای الگو رسیده و در محدوده حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۶۰۰ تا ۰.۰۰۰۰۰۷۰۰ قرار دارد. مقاومت بعدی آن، سطح ۰.۰۰۰۰۰۸۰۰ است.

تحلیل تکنیکال پپه ۲۶ شهریور

تحلیل تکنیکال پپه ۲۶ شهریور

اگر قیمت پپه بتواند از خط روند نزولی عبور کند و بالای آن باقی بماند، احتمال رشد آن تا سطوح ۰.۰۰۰۰۰۱۰۰۰، ۰.۰۰۰۰۰۱۲۰۰ و حتی ۰.۰۰۰۰۰۱۷۰۰ وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT