تحلیل تکنیکال پپه ۳۱ تیر

تحلیل تکنیکال پپه ۳۱ تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

پپه (PEPE)، یک میم‌کوین مبتنی بر اتریوم، در هفته گذشته عملکرد چشمگیری داشته و قیمت آن با رشد ۳۷ درصدی همراه بوده است. این افزایش قیمت به همراه حجم معاملات بالای ۱ میلیارد دلاری در ۲۴ ساعت گذشته، نشان‌دهنده علاقه زیاد سرمایه‌گذاران و احتمال بالای شروع یک روند صعودی است. در این پست به تحلیل تکنیکال پپه ۳۱ تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پپه ۳۱ تیر

ارزش کل بازار پپه در حال حاضر حدود ۵.۱۱ میلیارد دلار است و این میم‌کوین در رتبه ۲۲ جدول ارزهای دیجیتال برتر قرار دارد. کل عرضه این ارز دیجیتال با ۴۲۰.۶۹ تریلیون توکن اکنون در گردش است.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت پپه با بیش از ۳ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۱۲۵۲ دلار رسید. با این حال، این افزایش قیمت پایدار نبوده و در حال حاضر، پپه در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۲۱ دلار معامله می‌شود.

روند قیمتی پپه نشان می‌دهد که رشد این میم‌کوین به ویژه از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ جولای قابل‌توجه بوده است. با این حال، قیمت فعلی پپه هنوز ۲۹.۴ درصد پایین‌تر از بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۱۷۱۸ دلار است که در ماه می امسال ثبت شده بود.

تحلیل تکنیکال پپه ۳۱ تیر

تحلیل تکنیکال پپه ۳۱ تیر

در این میان، صرافی بایننس برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتر، یک تبلیغ ویژه برای سرویس Simple Earn Flexible Products که شامل توکن پپه نیز می‌شود، در نظر گرفته است. در این رویداد که زمان محدودی دارد، کاربران می‌توانند علاوه بر نرخ بهره سالانه ثابت، از یک پاداش اضافی ۸ درصدی نیز بهره‌مند شوند.

تحلیلگران تکنیکال پیش‌بینی می‌کنند که اگر روند صعودی پپه ادامه پیدا کند، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است به سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار برسد. تثبیت در این محدوده می‌تواند قیمت را تا پایان ماه به ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار برساند.

در مقابل، اگر روند نزولی ادامه یابد، قیمت پپه ممکن است به سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار کاهش یابد. در صورت افت بیشتر، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار و حتی ۰.۰۰۰۰۱ دلار برسد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT