تحلیل تکنیکال پپه ۸ اسفند

تحلیل تکنیکال پپه ۸ اسفند ۱۴۰۲

زمان مطالعه < 1 دقیقه

یکی از ارزهای دیجیتالی که در رالی اخیر بازار کریپتو، عملکرد چشمگیری را از خود به نمایش گذاشته، میم کوین پپه (PEPE) است که قیمت آن، یک رشد قابل‌توجه ۵۵ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده است. در این پست به تحلیل تکنیکال پپه ۸ اسفند ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پپه ۸ اسفند ۱۴۰۲

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت پپه برای چهارمین روز متوالی در حال افزایش بوده و با شکست مقاومت مهم ۰٫۰۰۰۰۰۱۷۵ دلاری، امروز به محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۲۲۸۴ دلار صعود کرده است.

تحلیل تکنیکال پپه ۸ اسفند

تحلیل تکنیکال پپه ۸ اسفند

با رشد اخیر و غلبه بر مقاومت‌های مهم موجود در مسیر، پپه توانسته الگوی نزولی سقف دوقلو (double-top pattern) را که در حال شکل‌گیری بود، باطل کند.

پپه اکنون بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ روزه و ۱۰۰ روزه معامله می‌شود که نشان می‌دهد گاوها کنترل اوضاع را در دست دارند. نمودارهای مربوط به شاخص قدرت نسبی (RSI) و شاخص همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز به سمت بالا حرکت کرده‌اند که نشانه حرکت صعودی است.

بنابراین، چشم‌انداز میم کوین محبوب پپه در حال حاضر همچنان صعودی است و قیمت آن در کوتاه مدت می‌تواند تا سطح ۰٫۰۰۰۰۰۲۵ دلار افزایش یابد. اگر این اتفاق بیفتد، به این معنی است که این میم کوین ممکن است به صعود دو رقمی خود ادامه دهد.

banklesstimes

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !