تکنیکال چیلیز (CHZ) 3 آذر

تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ) 3 آذر | احتمال پامپ ارز چیلیز

زمان مطالعه 2 دقیقه

آیا پایین‌ ترین محدوده شاهد تقاضای کافی برای افزایش قیمت CHZ خواهد بود؟ تسلط تتر (USDT) شاهد یک افزایش بزرگ در ماه نوامبر بود، زیرا ترس در بازارها، معامله گران و سرمایه گذاران را مجبور کرد به سمت استیبل کوین ها فرار کنند و دارایی های خود را نقد کنند. با این حال، قیمت چیلیز در 36 ساعت گذشته کاهش یافت زیرا بیت کوین و بقیه بازار ارز دیجیتال شاهد افزایش جزئی بودند. اما در نهایت Chiliz نیز از سطح حمایت 0.167 دلاری جهش کرد. در این پست به تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ) 3 آذر می پردازیم.

خرید آنی چیلیز (CHZ)

تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ) 3 آذر

این کاهش قیمت ممکن است یک فرصت برای خرید چیلیز و سرمایه گذاری در این پروژه باشد. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، FOMC منتشر شده است و نوساناتی را در بازار ایجاد کرده است.

ارز چیلیز محدوده ای بین 0.28 تا 0.16 دلار تشکیل داد و قیمت از 23 سپتامبر بین این دو سطح افزایش یافت. مقاومت میانی 0.22 دلار بود و در زمان نوشتن قیمت، واکنش مناسبی از سطح حمایت 0.167 دلار مشاهده کرد.

تکنیکال چیلیز (CHZ) 3 آذر

تکنیکال چیلیز (CHZ) 3 آذر

با این حال، ساختار بازار در بازه زمانی روزانه برای ارز چیلیز نزولی است. شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر 50 خنثی بود، در حالی که حجم در تعادل (OBV) نیز در ماه نوامبر سقف و کف پایین تر را تشکیل داد. این نشان داد که فشار فروش در هفته‌های اخیر قوی بوده و کمی بر حجم خرید غالب بوده است.

سطوح فیبوناچی نشان داد که 0.18 دلار سطح اصلاحی 23.6٪ بود. در بازه های زمانی پایین تر، منطقه 0.175-0.18 دلاری حمایت مهمی در هفته های اخیر بوده است. 0.188-0.19 دلار احتمالاً در صورتی که CHZ افزایش قیمت داشته باشد با چنین مقاومت هایی رو به رو خواهد شد.

حتی اگر خرید این دارایی در محدوده سه ماهه خود، معامله ریسک به ریوارد خوبی داشته باشد، خطر افزایش نوسانات وجود خواهد داشت. کاهش دیگری به سمت 0.16 دلار می تواند تحقق یابد و خریداران می توانند منتظر چنین افتی باشند. باطل شدن رالی صعودی ارز CHZ افتی زیر 0.145 دلار خواهد بود.

کاهش شاخص میانگین سن سکه در مقابل رشد شبکه و تعداد آدرس های فعال

کاهش شاخص میانگین سنی سکه به این معنی است که حرکت توکن های CHZ بین آدرس ها افزایش یافته است. با توجه به روند افزایشی آدرس های فعال (30 روزه) در سه هفته گذشته، کاهش میانگین سنی تعجب آور نبود. رشد شبکه نیز در دو هفته قبل از شروع جام جهانی قطر 2022 بالا بود.

تکنیکال چیلیز (CHZ) 3 آذر

تکنیکال چیلیز (CHZ) 3 آذر

شیب رو به افزایش در شاخص میانگین سن سکه می تواند پیش از افزایش شدید قیمت ها باشد. سرمایه‌گذاران با بازه زمانی بالاتر می‌توانند این معیار و همچنین عملکرد قیمت را زیر نظر داشته باشند. تحقق چنین شیبی ممکن است چند هفته طول بکشد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT