تکنیکال چین‌ لینک ۳ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال چین‌ لینک ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

تأثیر صعودی رویداد هاوینگ روی قیمت چین‌لینک (LINK) بیشتر از تأثیر آن روی قیمت خود بیت کوین بوده است. طبق داده‌ها، قیمت این توکن پس از هاوینگ، ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده، با این حال، اکنون با یک مقاومت مهم روبرو است. در این پست به تکنیکال چین‌ لینک ۳ اردیبهشت می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تکنیکال چین‌ لینک ۳ اردیبهشت

در پی افزایش قیمت چین‌لینک، سرمایه‌گذاران زیادی دوباره در وضعیت سوددهی قرار گرفته‌اند. این موضوع ممکن‌ است آن‌ها را به فروش دارایی‌های خود ترغیب کند. اصلاحات اخیر باعث کاهش درصد موجودی کل سودده از ۸۴ به ۷۰ درصد شده بود.

این درصد معادل ۸۲.۱۸ میلیون توکن LINK به ارزش نزدیک به ۱.۳ میلیارد دلار است. همه این توکن‌ها بار دیگر به حالت اولیه (سوددهی) قبل از کاهش قیمت بازگشته‌اند. در دو روز گذشته، موجودی سودده با ۱۳ درصد افزایش به ۸۴ درصد رسیده است.

اگرچه این رشد، نکته‌ای مثبت به نظر می‌رسد، اما همچنین یک محرک بالقوه برای فروش دارایی‌ها است؛ زیرا سرمایه‌گذاران تمایل دارند سود خود را پیش از ضرر دوباره، برداشت کنند. چنین فروشی موجب کاهش قیمت توکن LINK خواهد شد.

نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) نیز صحت این موضوع را تأیید می‌کند. در حال حاضر، نسبت MVRV هفت‌روزه چین‌لینک به ۱۱ درصد رسیده که از احتمال فروش توکن‌ها توسط دارندگان حکایت دارد. از لحاظ تاریخی، در صورت قرارگیری شاخص MVRV بین ۸ تا ۱۵ درصد، قیمت اصلاح را تجربه خواهد کرد.

قیمت چین‌لینک در آخر هفته گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت و به ۱۵.۸ دلار رسید. درست در این سطح قیمتی، مقاومت مهمی وجود دارد که LINK چندین بار در تلاش برای غلبه بر آن شکست خورده است.

تکنیکال چین‌ لینک ۳ اردیبهشت

تکنیکال چین‌ لینک ۳ اردیبهشت

با وجود اینکه قیمت پیش از این موفق به شکستن این سطح شده بود، بار دیگر کاهش یافت تا سطوح حمایتی ۱۴.۶ و ۱۳.۴ دلار را آزمایش کند. در صورت فروش گسترده دارایی توسط سرمایه‌گذاران، این دو سطح، از جمله اهداف قیمتی LINK محسوب می‌شوند.

با این حال، اگر مقاومت ۱۵.۶ دلار با موفقیت شکسته شده و به حمایت تبدیل شود، قیمت تا ۱۷ دلار و سپس، تا ۱۸ دلار افزایش خواهد یافت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT