تحلیل تکنیکال چین لینک (Link) ۲ مرداد ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال چین لینک (Link) ۲ مرداد ۱۴۰۲

چین لینک طی چند ماه گذشته در محدوده بدون روند بین 5.50 تا 9.50 دلار معامله می‌شود. خرس‌ها در 10 ژوئن قیمت را به زیر محدوده بردند، اما نتوانستند از این مزیت استفاده کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال چین لینک (Link) ۲ مرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال چین لینک (Link) ۲ مرداد ۱۴۰۲

تکنیکال چین لینک (Link) ۲ مرداد

تکنیکال چین لینک (Link) ۲ مرداد

گاوها در 21 ژوئن قیمت را به محدوده بازگرداندند و در حال حاضر تلاش می کنند جفت LINK/USDT را به سمت مقاومت پیش رو در 9.50 دلار سوق دهند. هر دو میانگین متحرک افزایش یافته اند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می دهد گاوها قدرت را در دست دارند.

خرس‌ها تلاش خواهند کرد تا حرکت صعودی را در منطقه بین 8.50 تا 8.80 دلار متوقف کنند، اما اگر خریداران با خرید چین لینک رالی افزایشی را ادامه دهند، این جفت ممکن است تا 9.50 دلار افزایش یابد. حمایت مهمی که باید در جهت نزولی تماشا کنید 7.50 دلار و سپس متحرک نمایی 20 روزه (7.05 دلار) است.

<yoastmark class=

اصلاح در بازه زمانی چهار ساعته قیمت را به میانگین متحرک نمایی 20 روزه رسانده که سطح مهمی است و باید مراقب آن بود. اگر قیمت با قدرت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بازگردد، این جفت میتواند تا 8.46 دلار افزایش یابد. شکست بالاتر از این سطح نشان دهنده از سرگیری روند صعودی است. سپس این جفت می تواند به 8.80 دلار برسد.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. این می تواند گاوهای کوتاه مدت را وسوسه کند تا سود خود را ذخیره کنند و قیمت را به SMA 50 روزه و متعاقباً به 6.50 دلار کاهش دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT