تحلیل تکنیکال کاردانو ۷ آبان

تحلیل تکنیکال کاردانو ۷ آبان

با وجود افزایش ۱ درصدی قیمت کاردانو (ADA) در ۲۴ ساعت گذشته و رسیدن آن به سطح ۰.۳۳ دلار، برخی از شاخص‌های تکنیکال کلیدی نشان‌دهنده ریسک نزول بیشتر هستند. در این پست به تحلیل تکنیکال کاردانو ۷ آبان می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کاردانو ۷ آبان

این پیش‌بینی ناامیدکننده توسط یک تحلیلگر تنها چند روز پس از برگزاری اجلاس کاردانو در دبی مطرح شده است؛ اجلاسی که به بررسی نقش کاردانو در ساخت یک اکوسیستم بلاکچینی امن‌تر اختصاص داشت.

یکی از تحلیلگران بازار کریپتو به نام اسکینی (Skinny) در اظهارات خود گفته که قیمت کاردانو هنوز در برابر بیت‌کوین و تتر به کف نرسیده و پیش‌بینی کرده که قیمت این رمزارز ممکن است به ۰.۲۳ دلار کاهش یابد، که به معنای یک افت ۳۱ درصدی از قیمت فعلی است.

تحلیل تکنیکال کاردانو ۷ آبان

تحلیل تکنیکال کاردانو ۷ آبان

در حالی که قیمت بیت‌کوین بالای ۶۷,۵۰۰ دلار ثابت مانده، احساسات بازار نسبت به کاردانو عمدتاً نزولی به نظر می‌رسد و معامله‌گران نسبت به حرکات قیمتی آن احتیاط می‌کنند.

داده‌های پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که تسلط اجتماعی کاردانو از ۲۴ اکتبر کاهش یافته که می‌تواند به کاهش قیمت این رمزارز منجر شود.

همچنین، نرخ فاندینگ ریت کاردانو از ۱۴ اکتبر تقریباً ثابت بوده و در ۲۲ اکتبر، سود باز قراردادهای آتی این رمزارز به پایین‌ترین سطح پنج‌ماهه سقوط کرده است.

تمامی این شرایط نشان‌دهنده کاهش علاقه عمومی به کاردانو و احتمال نوسانات بالای آن است. با این حال، تحلیلگران جامعه کاردانو همچنان به پروژه خود امیدوارند و برخی پیش‌بینی می‌کنند که در این دوره صعودی، قیمت ADA به ۳ دلار، ۱۴ دلار و حتی ۱۶ دلار برسد.

تحلیل تکنیکال کاردانو ۷ آبان

تحلیل تکنیکال کاردانو ۷ آبان

اما وضعیت کلی قیمت کاردانو نزولی است و برای عبور از سطوح مقاومتی ۰.۳۷ دلار و ۰.۴۱ دلار نیاز به حمایت خریداران دارد.

اگر خریداران بتوانند مقاومت ۰.۴۱ دلار را پشت‌ سر بگذارند، قیمت ممکن است به ۰.۴۵ دلار افزایش یابد و فرضیه‌های نزولی را باطل کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT