تکنیکال کاردانو 21 دی

تحلیل تکنیکال کاردانو 21 دی

از ۳۰ دسامبر، کاردانو بیش از ۳۰٪ افزایش یافته است. طبق داده های Santiment در ۹ ژانویه معامله‌گران ارزهای دیجیتال بیشتری به ADA علاقه مند شده‌اند، به ویژه در میان سرمایه گذاران بزرگ، زیرا ۲۸ آدرس جدید با ۱ میلیون آدا یا بیشتر در شبکه ثبت شده است. این پلتفرم تحلیل رفتار بازار در مورد اوج گیری کاردانو خاطرنشان کرد: حجم معاملات از جمله افزایش معاملات نهنگ‌ها به بالاترین حد خود در ۲ ماه اخیر رسیده است. در این پست به تحلیل تکنیکال کاردانو 21 دی می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کاردانو 21 دی

در حال حاضر کاردانو ارزش بازاری ۱۱.۳۱ میلیارد دلاری دارد که نشان‌دهنده جریان ورودی حدود ۱.۵۶ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت است. در نمودار روزانه، ارزش بازار ADA به ۱۱.۷۴ میلیارد دلار هم رسید. فشار خرید قابل توجه به افزایش ارزش ADA تبدیل شده است که در زمان انتشار با ۰.۳۳ دلار معامله می‌شود و با افزایش ۱۴٪ در ۲۴ ساعت گذشته روبرو بود.

عوامل صعودی برای ADA

شتاب ADA ممکن است به دلایل مختلفی نسبت داده شود که گسترش شبکه یکی از مهمترین آنها است، زیرا این پلتفرم شاهد رشد مداوم در قراردادهای هوشمند است. به عنوان مثال، تا ۸ ژانویه، تعداد کل قراردادهای هوشمند پلوتوس ۴۸۰۳ مورد بود که تنها در دسامبر ۷۸۰ قرارداد هوشمند جدید اضافه شد. علاوه بر این، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ پیش بینی می‌شود که شاهد راه اندازی دو استیبل کوین در شبکه کاردانو باشیم: اولی استیبل کوین متمرکز USDA است که دارایی با پشتیبانی دلار آمریکا خواهد بود. دومی استیبل کوین مورد انتظار Djed است، توکنی که در ارتباط با Coti ایجاد شده است.

اعضای انجمن همچنین منتظر راه حل مقیاس پذیری لایه ۲ Hydra هستند که به دنبال بهبود سرعت تراکنش با تأخیر کم و توان عملیاتی بالا بدون به خطر انداختن هزینه گس است.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو

تحلیل تکنیکال ADA در TradingView بر صعودی بودن این رمز ارز است. خلاصه‌ای از گیج‌های روزانه احساس «خرید» را در ۱۳ توصیه می‌کند. میانگین متحرک نیز در منطقه «خرید» و بر روی عدد ۱۰ است، در حالی که نوسان‌گرها هم همگی در منطقه «خرید» همسو می‌شوند.

تکنیکال کاردانو 21 دی

تکنیکال کاردانو 21 دی

البته با وجود افزایش مجدد قیمت ADA، پیش‌بینی‌ها برای توکن همچنان نزولی باقی می‌ماند. الگوریتم یادگیری ماشین در PricePredictions نشان می‌دهد که این توکن ممکن است در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ با قیمت ۰.۲۷۵۶ دلار معامله شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT