تحلیل تکنیکال کازماس (ATOM) ۲۷ آذر

تحلیل تکنیکال کازماس (ATOM) ۲۷ آذر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

چند روزی است که ارز دیجیتال اتم در یک روند صعودی قرار گرفته است. گاوها همزمان با کاهش قیمت به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (10.52 دلار) در 16 دسامبر برای خرید اتم اقدام کردند که این نشان دهنده تقاضای قوی در سطوح پایین تر است. در این پست به تحلیل تکنیکال کازماس (ATOM) ۲۷ آذر ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال کازماس (ATOM) ۲۷ آذر

تحلیل تکنیکال کازماس (ATOM) ۲۷ آذر

تحلیل کازماس (ATOM) ۲۷ آذر

گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به بالای مقاومت فوری 12.50 دلار برسانند، اما خرس ها تسلیم نمی شوند. با این حال، میانگین های متحرک شیب دار و RSI در ناحیه مثبت نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت به سمت صعود است.

اگر خریداران قیمت را به بالای 12.50 دلار برسانند، جفت ATOM/USDT ممکن است تا 13 دلار و بعداً به 15 دلار افزایش یابد. اگر خرس‌ها بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید جفت را به زیر متحرک نمایی 20 روزه برگردانند. سپس این جفت می تواند به SMA 50 روزه (9.40 دلار) سقوط کند.

تحلیل تکنیکال کازماس (ATOM) ۲۷ آذر

تحلیل تکنیکال کازماس (ATOM) ۲۷ آذر

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که خرس ها مقاومت سختی را در 12 دلار ارائه می دهند، اما یک علامت مثبت این است که گاوها اجازه نداده اند قیمت به زیر 50-SMA سقوط کند. افزایش میانگین متحرک و RSI نزدیک به نقطه میانی، یک مزیت جزئی به گاوها می دهد.

استراحت بالای 12 دلار الگوی سر و شانه معکوس را تکمیل می کند. هدف این تنظیم صعودی 13.31 دلار است. برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 50-SMA برسد، مسیر را برای سقوط تا 9.50 دلار باز می کند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !