تکنیکال کاسپا ۱۸ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال کاسپا ۱۸ تیر ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

کسپا(KAS) در 29 ژوئن بالاتر از مقاومت سقف 0.19 دلار بسته شد، اما خرس‌ها نتوانستند در این شکست افزایش پیدا کنند. قیمت در 30 ژوئن کاهش یافت، اما در 5 ژوئیه به پایین‌تر از SMA 50 روزه (0.15 دلار) رسید. این نشان می دهد که گاوها به شدت از SMA 50 روزه دفاع می کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال کاسپا ۱۸ تیر ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کاسپا ۱۸ تیر ۱۴۰۳

خریداران در تلاش هستند تا قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.17 دلار) نگه دارند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این نشان می دهد که عقب نشینی ممکن است تمام شده باشد. ممکن است جفت ارز KAS/USDT به 0.19 دلار برسد.

تحلیل تکنیکال کاسپا

تحلیل تکنیکال کاسپا

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر SMA 50 روزه برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. این می‌تواند قیمت را به 0.13 دلار و در نهایت به 0.10 دلار برساند.

نمودار 4 ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها در تلاش هستند تا بهبود را در 50-SMA متوقف کنند. اگر قیمت از سطح فعلی یا 0.16 دلار افزایش یابد، گاوها دوباره سعی خواهند کرد بر سد 50-SMA غلبه کنند. اگر آنها موفق شوند، ممکن است جفت ارز به 0.19 دلار جهش کند.

تحلیل تکنیکال کاسپا

تحلیل تکنیکال کاسپا

برعکس، اگر حمایت 0.16 دلار شکست بخورد، نشان می دهد که خرس ها تسلیم نشده اند و در رالی ها می فروشند. این میتواند جفت ارز را به سمت حمایت ثابت در 0.14 دلار فرو برد. انتظار می رود گاوها به شدت از سطح محافظت کنند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT