تکنیکال کرو دائو توکن (CRV) 8 مرداد

تحلیل تکنیکال کرو دائو توکن (CRV) 8 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

روند بازیابی فعلی جفت ارز CRV/USDT تحت تأثیر الگوی کنج صعودی ادامه می یابد. این آلت کوین در نزدیک به هفت هفته درداخل این الگو با رسیدن به سقف1.56 دلاری، 174 درصد افزایش یافته است. با این حال، هر گونه عقب نشینی  از خط روند این الگو، فرصت دیگری را برای خریدان فراهم می کند که این رمزارز را با تخفیف خریداری کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال کرو دائو توکن (CRV) 8 مرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کرو دائو توکن (CRV) 8 مرداد

این الگوی کنج نزولی قاعدتا ، یک الگوی برگشتی خرسی محسوب می شود که حاکی از شکست حمایتی قریب الوقوع به سمت سطوح پایین تر است. بنابراین، از آنجایی که خریداران از حفظ قیمت در سطوح بالاتر خسته شده اند، این آلت کوین ممکن است در نهایت به زیر خط روند حمایتی برسد و روند نزولی بعدی خود را آغاز کند.

قیمت CRV در 29 جولای(7 مرداد) از خط روند مقاومتی عقب نشینی کرد و یک چرخه خرسی دیگری را در این الگو آغاز کرد. CRV طی این عقب نشینی ، به سطح حمایت فوری 1.435 دلار کاهش یافت.

تکنیکال کرو دائو توکن (CRV) 8 مرداد

تکنیکال کرو دائو توکن (CRV) 8 مرداد

قیمت CRV امروز ، شنبه به میزان 0.77٪ کاهش یافته است که نشان دهنده پایداری این رمزارز زیر حمایت شکسته شده ، است. از این رو، فروش مداوم این آلت کوین می تواند منجر به کاهش 12 درصدی آن شود.

بنابراین، در صورتی که قیمت CRV به زیر این خط روند حمایتی برسد، فروشندگان این رمزارز به دنبال ادامه روند اصلاحی تا مرز 0.87 دلاری خواهند بود.

از سوی دیگر ، در شرایطی بسیار گاوی ، افزایش CRV به بالای مقاومت خط روند این الگو محتمل است که در اثر آن ، ممکن است که مومنتوم گاوی افزایش یابد.

تحلیل تکنیکال

شاخص RSI: علیرغم اینکه پرایس اکشن فعلی این رمزارز درحال رسیدن به سقف بالاتری است ، اما ، شیب روزانه RSI حاکی ازتضعیف مومنتوم گاوی است. بنابراین، هرگونه واگرایی نزولی در این شاخص ، سناریوی اصلاحی CRV را مورد تایید قرار می دهد

EMA: روند صعودی CRV منجر شد که قیمت آن به بالای EMA 20 و 50 EMA برسد و این شاخص ها را به حمایت خود تبدیل کند. این سطوح در روند بازیابی خریداران را همراهی می کنند. علاوه بر آن، قیمت اخیراً از میانگین متحرک نمایی 100 روزه عبور کرده است و ممکن است روند نزولی مورد انتظار را متوقف کند.

سطوح مقاومتی :1.43 دلار و 1.58 دلار
سطوح حمایتی: 1.08 دلار و 0.87 دلار

منبع:coingape

امتیاز 5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT