تکنیکال کریپتودات کام 15 شهریور

تحلیل تکنیکال کریپتودات کام 15 شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز کریپتودات کام (CRO) از 14 آگوست(23 مرداد) الی 4 سپتامبر(13 شهریور) به میزان 28 درصد کاهش یافت و  به کف نوسان 0.112 دلاری رسید. این روند نزولی بلافاصله با روند بازیابی این رمزارز در 4 سپتامبر همراه شد. در نتیجه ، قیمت این رمزارز در عرض دو روز ، 2.80 درصد افزایش یافت. در این پست به تحلیل تکنیکال کریپتودات کام 15 شهریور می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کریپتودات کام 15 شهریور

با این حال، این حرکت ، موقتی است و به احتمال زیاد منجر به عقب نشینی CRO خواهد شد زیرا بازارسازان در راستای جمع آوری نقدینگی موجود در زیر کف های قیمتی برابر (0.1080 دلار و 0.0985 دلار) ، به دنبال کاهش این آلت کوین به این سطوح هستند. ورود به پوزیشن های معاملاتی لانگ پس از این کاهش احتمال موفقیت بالایی را به دنبال خواهد داشت.

تکنیکال کریپتودات کام 15 شهریور

تکنیکال کریپتودات کام 15 شهریور

اما قیمت کریپتودات کام فعلا برای کاهش 10٪ تا 19٪ آماده می شود زیرا خرس ها بازار را کنترل می کنند.

با افزایش ناگهانی فشار خرید ، روند صعودی کریپتودات کام می تواند آغاز شود ، اما ممکن است این رالی با بن بست روبه رو شود زیرا قیمت CRO برای آغاز یک روند صعودی بزرگ باید در ابتدا نقدینگی موجود در زیر سطوح 0.1080 و 0.0985 دلار را جمع آوری کند.

با این حال، گاوها در صورتی که بتوانند کندلی روزانه در بالای سطح 0.133 دلاری ببندند ، این منجر به آغاز یک روند صعودی بزرگ خواهد شد. همچنین ، چنین افزایشی ، سناریوی خرسی مذکور را باطل می کند.

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT