تکنیکال LUNA در 13 تیر

تحلیل تکنیکال LUNA در 13 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز LUNA در 26 ژوئن(5 تیر) و 27 ژوئن(6 تیر) 46 درصد افزایش یافت و سقف نوسان 2.80 دلاری را به ثبت رساند. این رالی بلافاصله با عقب نشینی 26 درصدی قیمت همراه شد. سپس ، به سرعت قیمت یک بار دیگر ، 36 درصد افزایش یافت و یک سقف نوسان دیگری در حدود سطح 2.80 دلاری ایجاد کند. در این پست به تحلیل تکنیکال LUNA در 13 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال LUNA در 13 تیر

درحال حاضر ، LUNA می تواند به هر یک جهات بازار پیش برود و روند بعدی خود را آغاز کند.

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین تا حدودی نشان دهنده یک حرکت موقت گاوی است ، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت LUNA از آن پیروی کند. در این صورت ، یک روند صعودی سریع می تواند این آلت کوین را با رشد 32 درصدی به سطح 2.80 دلاری برساند. این سقف قیمتی احتمالا روند صعودی LUNA را محدود کند.

با این حال، با توجه به چشم انداز بلند مدت ، سه سقف برابر در حدود سطح 3.51 دلاری شکل گرفته شده است. در برخی از شرایط، این روند صعودی ممکن است منجر به جمع آوری نقدینگی در این سطح شود. بدین ترتیب، LUNA  طی این روند ، به میزان 67 درصد رشد می کند.

تکنیکال LUNA در 13 تیر

تکنیکال LUNA در 13 تیر

علیرغم اینکه شرایط برای صعود LUNA مهیا به نظر میرسد ، اما بستن کندلی چهار ساعته زیر سطح حمایت 1.94 دلاری حاکی از ضعف گاوهای این آلت کوین است. اگر این آلت کوین نتواند به سرعت به بالای این سطح حمایتی بازیابی شود، تسلط فروشندگان بر بازار بیشتر می شود و سناریوی مذکور باطل خواهد شد.
در چنین حالتی، قیمت LUNA ممکن است 16٪ سقوط کند و به کف نوسان 18 ژوئن (28 خرداد) در 1.60 دلار عقب نشینی کند.

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT