تحلیل قیمت وی چین (VET) ۳۰ بهمن

تحلیل رندر (RNDR) ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

رندر (RNDR) در 15 فوریه بالاتر از مقاومت 5.28 دلار فراتر رفت که نشان دهنده از سرگیری روند صعودی است. در این پست به تحلیل رندر (RNDR) ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل رندر (RNDR) ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل رندر (RNDR) ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل رندر (RNDR) ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

خرس ها سعی کردند قیمت را به پایین تر از سطح شکست در 17 فوریه برگردانند، اما گاوها موضع خود را حفظ کردند. این نشان می دهد که خریداران در تلاش هستند تا سطح 5.28 دلار را به حمایت تغییر دهند. اگر آنها موفق شوند، جفت RNDR/USDT می تواند به هدف الگوی 7 دلار برسد.

رالی چند روز گذشته، RSI را به منطقه اشباع خرید سوق داد که نشان دهنده احتمال اصلاح یا تثبیت جزئی است. شکستن و بسته شدن زیر 5 دلار نشانه ضعف خواهد بود و ممکن است گاوهای تهاجمی را به دام بیاندازد. این جفت پس از آن می تواند به SMA 50 روزه (4.34 دلار) سقوط کند.

تحلیل رندر (RNDR) ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

رندر (RNDR) ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

میانگین متحرک در نمودار 4 ساعته شیب دار است و RSI نزدیک به 60 است که نشان می دهد گاوها دست بالا را دارند. اگر قیمت به بالای 5.71 دلار افزایش یابد، جفت می تواند تا 6 دلار رشد کند. اگر قیمت بالای 20-EMA باقی بماند، روند به نفع گاوها خواهد بود.

RSI در حال ایجاد واگرایی منفی است که نشان می دهد حرکت صعودی ممکن است کند شود. اگر قیمت به زیر 20-EMA سقوط کند، احتمالاً کاهش به SMA 50 خواهد رسید. شکستن زیر این سطح ممکن است شرایط را برای سقوط به 4.40 دلار فراهم کند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !