تحلیل روند قیمت تون کوین

تحلیل روند قیمت تون کوین

زمان مطالعه < 1 دقیقه

تون‌کوین با وجود بهبودی قوی، همچنان در مسیر نزولی قرار دارد. این پروژه که یک بلاکچین لایه ۱ با مقیاس‌پذیری بالا است، از ابتدای سال ۲۰۲۴ روند صعودی قابل توجهی داشته است. اما فشار فروش‌ها در ماه گذشته موجب کاهش شتاب صعودی تون‌کوین شد. در این پست به تحلیل روند قیمت تون کوین می پردازیم.

تحلیل روند قیمت تون کوین

این رمز ارز پس از دو بار عدم موفقیت در شکستن مقاومت‌، به قله ۸.۱۷ دلار رسید و الگوی سقف دوقلو را در نمودار ایجاد کرد که به طور کلی الگوی نزولی محسوب می‌شود.

در حال حاضر، قیمت تون‌کوین با افزایش جزئی نسبت به روز گذشته، به ۶.۴۵ دلار رسیده و در تلاش برای افزایش سرعت حرکت خود است.

در چنین شرایطی، تون‌کوین با قیمت فعلی، به عنوان یک سرمایه‌گذاری معقول در نظر گرفته می‌شود. در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) با عدد ۵۵.۳۰ نشان‌دهنده یک بازار متعادل است.

تحلیل روند قیمت تون کوین

تحلیل قیمت تون کوین

سطوح حمایت کلیدی برای این ارز دیجیتال در محدوده‌های ۶.۲ دلار، ۵.۶ دلار و ۴.۶ دلار و سطح مقاومت در محدوده ۷.۲۰ دلار وجود دارند.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که تون‌کوین ممکن است به‌ طور موقت بین ۶.۶۰ و ۷.۰۰ دلار نوسان کند و احتمالاً در ماه آینده به ۷.۲۰ دلار برسد، که این موضوع با توجه به احساسات مثبت بازار و ادغام استراتژیک آن با تلگرام تقویت می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT