تحلیل قیمت اتریوم ژوئن ۲۰۲۴

تحلیل قیمت اتریوم ژوئن ۲۰۲۴ : دلایل تداوم صعود اتریوم

زمان مطالعه 3 دقیقه

قیمت اتریوم از ابتدای سال ۲۰۲۴ تا کنون حدود ۶۷ درصد افزایش یافته و تحلیلگران بر اساس ترکیبی از شاخص‌های آنچین، فاندامنتال و تکنیکال پیش‌بینی می‌کنند که این افزایش قیمت در ماه ژوئن ادامه یابد. در این پست به تحلیل قیمت اتریوم ژوئن ۲۰۲۴ می پردازیم.

شکست الگوی کنج نزولی با هدف ۴ هزار دلار

اتریوم اخیرا الگوی کنج نزولی خود را به سمت بالا شکسته است. کنج نزولی یک الگوی معکوس صعودی است و طبق قوانین تحلیل تکنیکال، با شکست مقاومت بالایی این الگو، قیمت به اندازه حداکثر ارتفاع الگو افزایش می‌یابد. در تاریخ ۲۰ می، با افزایش حجم معاملات، قیمت اتریوم خط روند بالایی الگو را شکست که نشان‌دهنده تمایل آن برای رسیدن به هدف صعودی الگو در محدوده ۴۲۵۵ دلار (صعود ۱۲.۶ درصدی) تا پایان ژوئن است.

تحلیل قیمت اتریوم ژوئن ۲۰۲۴

تحلیل قیمت اتریوم ژوئن ۲۰۲۴

البته لازم به ذکر است که به اعتقاد برخی از تحلیلگران، الگویی که اتریوم آن را شکسته، یک پرچم صعودی است. پس از شکست این الگو، قیمت به اندازه روند صعودی قبل از تشکیل الگو افزایش می‌یابد. در صورت وقوع چنین اتفاقی، قیمت اتریوم تا پایان ماه ژوئن یا اوایل جولای به ۶۰۰۰ دلار خواهد رسید.

تحلیل قیمت اتریوم ژوئن ۲۰۲۴

تحلیل قیمت اتریوم ژوئن ۲۰۲۴

انباشت ETH توسط نهنگ‌های اتریوم

احتمال صعود قیمت اتریوم تا ۴ هزار دلار با توجه به فعالیت نهنگ‌ها نیز افزایش یافته است. طبق داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment)، موجودی اتریوم کیف‌پول‌های دارای ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون ETH، از ۲۰ می، زمانی که شایعاتی درباره تأیید احتمالی صندوق‌های ETF اسپات اتریوم منتشر شد، حدود ۰.۵ درصد افزایش یافته است. این انباشت همزمان با صعود ۱۹.۲۵ درصدی قیمت اتریوم به وقوع پیوست. رشد قیمت با تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم در تاریخ ۲۳ می ادامه یافت.

تحلیل قیمت اتریوم ژوئن ۲۰۲۴

تحلیل قیمت اتریوم ژوئن ۲۰۲۴

از طرفی، موجودی اتریوم کیف‌پول‌های دارای ۱ تا ۱۰ میلیون ETH، همزمان با افزایش قیمت اتریوم کاهش یافت که نشان‌دهنده برداشت سود توسط این گروه از دارندگان است. در همین حال، موجودی اتریوم صرافی‌ها نیز به شدت کاهش یافت. این موضوع حاکی از آن است که بیشتر سرمایه‌گذاران، کوین‌های ETH خود را به منظور نگهداری از صرافی‌ها خارج کرده‌اند که نشانه‌ مثبتی برای دستیابی قیمت به هدف ۴ هزار دلار محسوب می‌شود.

احتمال راه‌اندازی چند صندوق‌ ETF اسپات اتریوم در ماه ژوئن

به گفته تحلیلگران، پس از تصمیم شرکت بلک‌راک (BlackRock) برای به‌روز‌رسانی درخواست خود جهت ارائه صندوق ETF اسپات ETHA، احتمال تأیید آن تا اواخر ماه ژوئن بسیار بالا به نظر می‌رسد.

اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، در این مورد می‌گوید: «تأیید صندوق شرکت بلک‌راک و سایر صندوق‌های ETF اسپات اتریوم با توجه به پتانسیل جذب سرمایه آن‌ها، نشانه مثبتی برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. پیش از این، چنین روندی را در مورد صندوق‌های ETF بیت‌کوین و قیمت این ارز دیجیتال مشاهده کرده‌ایم.»

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی