ارز دیجیتال بنانا گان (BANANA)

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بنانا گان (BANANA)

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال بنانا گان (BANANA) پس از توکن‌سوزی ۸.۶۸ میلیون دلاری و آغاز معاملات آتی با اهرم ۵۰ برابر آن در صرافی بایننس، به بالاترین سطح هفتگی خود رسید.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، تیم بنانا گان ۲۰۰,۰۰۰ توکن، معادل ۲ درصد از کل عرضه توکن خود را از بازار خارج کرده است.

تحلیل ارز دیجیتال بنانا گان (BANANA)

این توکن‌سوزی، نخستین اقدام در پنج ماه گذشته برای کاهش عرضه و افزایش ارزش توکن‌ها بود. پس از این توکن‌سوزی، قیمت بنانا طی ۲۴ ساعت به بالاترین سطح هفتگی یعنی ۴۸.۹۱ دلار رسید که نشان‌دهنده واکنش مثبت بازار است.

به طور همزمان، صرافی بایننس اعلام کرده که از ۱۵ آگوست ۲۰۲۴، کاربران می‌توانند معاملات آتی BANANA را با اهرم ۵۰ برابر آغاز کنند. این اقدام احتمالاً حجم معاملات این رمزارز را افزایش می‌دهد؛ چراکه معاملات آتی به معامله‌گران امکان پیش‌بینی قیمت آینده توکن را می‌دهد.

در اوایل ماه جولای نیز، بایننس پروژه بنانا گان را در پورتال ایردراپ جدید خود معرفی و این توکن را در آن لیست کرده بود. حال، لیست کردن معاملات آتی نشانه دیگری از حضور رو به رشد بنانا در بازار ارزهای دیجیتال است.

پس از اعلام توکن‌سوزی و لیست شدن معاملات آتی در بایننس، حجم معاملات بنانا با ۱۲۹.۷۹ درصد افزایش به ۱۵۴.۵۱ میلیون دلار رسید. همچنین، سود باز قراردادهای این توکن ۳.۸۲ درصد افزایش یافت و به ۸.۵۴ میلیون دلار رسید.

ارزدیجیتال بنانا گان (BANANA)

ارزدیجیتال بنانا گان (BANANA)

در حال حاضر، قیمت بنانا در محدوده ۴۵ دلار قرار دارد و اگر بتواند از سطح ۴۷ دلار عبور کرده و آن را به‌ عنوان حمایت حفظ کند، ممکن است تا ۵۵ دلار افزایش یابد.

در مقابل و در صورت ناکامی بنانا، احتمال بازگشت قیمت این ارز دیجیتال به ۴۰ دلار و تثبیت آن در این محدوده وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT