تحلیل قیمت ارز Bonk در ۲۲ آذر

تحلیل قیمت ارز Bonk در ۲۲ آذر

زمان مطالعه 3 دقیقه

چارت قیمت Bonk مشاهدات بسیاری را برای معامله گران و سرمایه گذاران آشکار کرد. در این پست به تحلیل قیمت ارز Bonk در ۲۲ آذر می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت ارز Bonk در ۲۲ آذر

شروع نوسانات رنج و حرکت بدون روند در یک محدوده، به دلیل تضعیف احساسات صعودی بسیار محتمل است.
شکست از بالاترین سطح محلی، همراه با افزایش سود باز، یک سیگنال خرید قوی خواهد بود.

ارز Bonk در طول دو هفته گذشته در نمودارهای قیمتی نشانه هایی از کاهش قیمت را دارد. میم کوین محبوب سولانا قبل از اینکه 33 درصد کاهش یابد، از 27 نوامبر تا 9 دسامبر رشدی به ارزش 325 درصد را ثبت کرد. با این حال، میم کوین به احتمال زیاد دستاوردهای اخیر خود را حفظ خواهد کرد.

در زمان نگارش مقاله، سطح حمایت بازه زمانی پایین 0.0000117 دلار و همچنین منطقه تثبیت همچنان در کنترل صعودی بودند. بنابراین، رالی کوتاه مدت BONK صعودی پیش بینی می شود. اگرچه به نظر می رسد بازار بیش از حد گسترش یافته است، اما باز کردن معامله فروش آن یک پیشنهاد بسیار مخاطره آمیز خواهد بود.

منطقه ادغام LTF به عنوان منطقه تقاضا برای ارز BONK عمل کرده است!

از رالی دو هفته گذشته برای ترسیم مجموعه ای از سطوح اصلاحی فیبوناچی (زرد) استفاده شد. سطح اصلاحی 50% در 0.0000092 دلار بود. بالاتر از آن، تثبیت بازه زمانی کمتری بود که BONK در نمودارهای قیمت در 7 دسامبر نشان داد.

تحلیل قیمت ارز Bonk در ۲۲ آذر

تحلیل قیمت ارز Bonk در ۲۲ آذر

نمودار یک ساعته نشان داد که این منطقه، که در تصویر با رنگ فیروزه ای برجسته شده است، جایی است که ارز BONK در حال تثبیت بود. چند ساعت بعد، سکه میم یک بار دیگر به سمت بالا منفجر شد و این منطقه را به سطح حمایت تبدیل کرد. در هفته گذشته ارز Bonk دو بار با این سطح برخورد کرده است و هر دو بار شاهد افزایش بوده است.

شاخص RSI همچنان بالاتر از سطح خنثی 50 در نمودار 4 ساعته باقی ماند. حجم On-Balance نیز به بالاتر از سطح محلی هفته گذشته صعود کرد و نشان داد که حجم خرید ارز Bonk در حال افزایش است. بنابراین، تست مجدد از منطقه 0.00001 دلاری یک فرصت خرید ایجاد می کند. اهداف صعودی شامل 0.0000149 دلار و 0.0000219 دلار بود که به ترتیب بالاترین سطح روز شنبه و 61.8٪ سطح فیبوناچی خارجی (Fibonacci Extension) بودند.

کاهش اخیر باعث شد که فعالان بازار محتاط تر شوند!

نرخ سرمایه گذاری میم کوین همچنان در محدوده مثبت بایننس است. این نشانه آن است که معامله گران بیشتر تمایل به باز کردن معامله خرید دارند. با این حال، شاخص سود باز داستان را متفاوت می کند.

تحلیل قیمت ارز Bonk در ۲۲ آذر

تحلیل قیمت ارز Bonk در ۲۲ آذر

شاخص OI در 9 دسامبر شروع به عقب نشینی کرد زیرا سقوط اخیر بیت کوین و قیمت سایر ارزهای دیجیتال، موجب کاهش قیمت توکن BONK شد. در حالی که سکه همچنان در یک نوع روند صعودی است، افت OI و قیمت ها نشان داد که احساسات صعودی به طور قابل توجهی ضعیف شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT