قیمت اکسی اینفینیتی (AXS)

تحلیل قیمت اکسی اینفینیتی (AXS) | مقاومت شکسته خواهد شد؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

همانطور که مشخص است ارز AXS شاهد یک الگوی شکست به سمت 54 دلار بود. اکنون، در حالی که حمایت خط روند قوی (زرد) را در نمودار روزانه خود تشکیل می دهد، وارد فاز فشرده شده است. در در این خبر به تحلیل قیمت اکسی اینفینیتی (AXS) می پردازیم.

تحلیل قیمت اکسی اینفینیتی (AXS)

با فرض اینکه گاوها بتوانند این حمایت خط روند را حفظ کنند، همانطور که برای بیش از دو هفته انجام دادند، AXS قصد دارد حمایت مهم خود را به چالش بکشد و فاز فشرده را بین محدوده 50 تا 53 دلار ادامه دهد. پس از این، خریداران تلاش خواهند کرد تا برای براندازی مقاومت 54 دلاری نیروی خود را افزایش دهند. در زمان انتشار، AXS با قیمت 49.996 دلار معامله می شد.

تحلیل چارت روزانه اکسی

اکسی اینفینیتی (AXS) فاز اصلاحی دو کانال نزولی (سفید) را در نمودار روزانه خود نشان داد زیرا این آلت کوین نزدیک به 74.4 درصد از اوج تاریخی خود فاصله دارد و ارزش خود را از دست داده است. از طرفی در 24 فوریه به پایین ترین حد شش ماهه خود رسید. در نتیجه، AXS تلاش کرد تا بالاتر از 20/50 EMA خود حرکت کند.

قیمت اکسی اینفینیتی (AXS)

قیمت اکسی اینفینیتی (AXS)

پس از از دست دادن حمایت طلایی فیبوناچی، AXS تلاش کرده است تا با فشار فروش همراه باشد و حمایت 78.6% را حفظ کند. محدوده 46 تا 50 دلار برای جلوگیری از سقوط بیشتر بسیار حیاتی است.

پس از مشاهده الگوی کندل استیک صعودی ستاره صبحگاهی، AXS توانست در حالی که پشتیبانی خط روند (زرد) را تشکیل می‌دهد، از آخرین کانال پایین خارج شود.

بسته شدن قانع کننده بالای POC احتمالا باعث می شود که آلت کوین در یک فاز فشرده بین 20 EMA (قرمز) و POC خود عبور کند. اگر گاوها نزدیکی بالاتر از محدوده 51 تا 54 دلار پیدا کنند، ممکن است روند معکوس کوتاه مدت در کمین باشد.

شاخص RSI

قیمت اکسی اینفینیتی (AXS)

قیمت اکسی اینفینیتی (AXS)

RSI با قیمت مطابقت داشت زیرا تلاش می کرد تا بالاتر از سطح 42، امتیازی را پیدا کند. با در نظر گرفتن آزمایش‌های مجدد قبلی در مورد حمایت خط روند (زرد)، آزمایش تعادل آن در روزهای آینده قابل تصور است

با این وجود، CMF به نفع فروشندگان به زیر خط صفر سقوط کرد و احتمال ادامه فاز فشار در نزدیکی POC خود را مجدداً تأیید کرد.

جمع بندی

از آنجایی که خریداران تلاش می‌کنند تا مزیت خود را به دست آورند، AXS قبل از اینکه در موقعیتی قرار بگیرد که مارک 54 دلاری را به چالش بکشد، در نظر داشت در محدوده 50 تا 53 دلار قرار گیرد. در همین حال، خریداران باید از حمایت 78.6 درصدی فیبوناچی اطمینان حاصل کنند.

علاوه بر این، این آلت کوین 84% همبستگی 30 روزه با بیت کوین دارد. بنابراین، توجه به حرکت بیت کوین برای انجام یک حرکت سودآور ضروری است.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT