تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

بانک (BONK) چند روزی است که در داخل الگوی مثلث متقارن ثابت مانده است، که نشان دهنده عدم تصمیم گیری بین گاوها و خرس ها است. میانگین متحرک 20 روزه (0.000025 دلار) شروع به افزایش تدریجی کرده است، و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می دهد مزیت برای خریداران است. گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به 0.000036 دلار و بعداً به خط مقاومت مثلث برسانند. این سطح احتمالاً فروش خوبی را توسط خرس ها جلب می کند. در این پست به تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت بونک (BONK) ۱ مرداد ۱۴۰۳

میانگین متحرک 20 روزه سطح حمایت مهمی است که باید برای جلوگیری از روند نزولی آن را در نظر گرفت. شکستن و بسته شدن در زیر آن می تواند جفت ارز BONK/USDT را به خط حمایت بکشاند. انتظار می‌رود خریداران در افت قیمت توکن بونک را بخرند.

تحلیل قیمت بونک (BONK) ۱ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱ مرداد ۱۴۰۳

نمودار 4 ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها تلاش می‌کنند تا حرکت صعودی را در $0.000032 متوقف کنند، اما خریداران زمین زیادی را به فروشندگان واگذار نکرده‌اند و در واقع خرس ها وگاوها در کشمکش هستند. اولین سطح حمایت 20-SMA و سپس 50-SMA است. اگر قیمت از میانگین‌های متحرک بازگردد، احتمال افزایش تا 0.000036 دلار و بعداً به 0.000042 دلار وجود دارد.

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل بانک (BONK) ۱ مرداد ۱۴۰۳

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. این ممکن است فروش بیشتری را جذب کند و قیمت را به 0.000022 دلار و سپس به 0.000020 دلار برساند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT