تحلیل قیمت بیت کوین از دیدگاه مکس کایزر

تحلیل قیمت بیت کوین از دیدگاه مکس کایزر

زمان مطالعه 2 دقیقه

مکس کایزر، بیت کوین حامی و خریدار اولیه آن، به شبکه اجتماعی Twitter/X رفته است تا یک پیش‌بینی صعودی دیگر درباره قیمت بیت کوین ارائه دهد که انتظار دارد به زودی به وقوع بپیوندد. او دقیقاً مشخص نکرده است که به چه میزان فکر می‌کند بیت کوین ارتفاع خواهد گرفت، اگرچه افزوده استدلال جدیدی را برای تأیید انتظارات مثبت خود درباره قیمت بیت کوین به اشتراک گذاشته است. در این پست به تحلیل قیمت بیت کوین از دیدگاه مکس کایزر می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت بیت کوین از دیدگاه مکس کایزر

«ورودی بیت کوین ATH جدید»

مکس کایزر، مبشر بیت کوین، در یک توییت اعلام کرد که انتظار دارد یک ATH جدید برای بیت کوین رقم بخورد، زیرا “وارن ویگل” تمام شده است. کایزر به طور صریح اشاره نکرد که دقیقاً درباره سرمایه‌گذار افسانه‌ای بازارهای سنتی وارن بافت صحبت می‌کند. با این حال، بافت یکی از منتقدان سختگیر بیت کوین بوده و در چند سال گذشته چندین بار در مورد این ارز دیجیتال پرچمدار عمل کرده است.

یکی از معروف‌ترین انتقادهای بافت علیه بیت کوین، اظهاراتش در جلسه سهامداران برکشایر هاتاوی در سال ۲۰۲۲ بود که بیت کوین را به عنوان “مربع سم موش” نامید. در آن زمان، قیمت بیت کوین در حال تغییر با قیمت ۴۰,۰۰۰ دلار بود و اظهارات بافت باعث کاهش قیمت به حدود ۳۶,۲۸۸ دلار شد.
چارلی مانگر، دست راست وارن بافت، در سن ۹۹ سالگی درگذشت. او همچنین یکی از منتقدان مداوم بیت کوین بود و در اوایل امسال پیشنهاد داد که بیت کوین در نهایت به صفر می‌رسد. اخیراً بیت کوین به طور قابل توجهی از نظر ارزش بازار، بر برکشایر هاتاوی بافت پیشی گرفته است.

آخرین و ثابت‌ترین پیش‌بینی قیمت بیت کوین از سوی مکس کایزر این بود که “قیمت ۲۲۰,۰۰۰ دلار هنوز در دسترس است”. او معمولاً از دلایل مختلفی برای تأیید پیش‌بینی خود استفاده می‌کند. همانطور که به تازگی توسط U.Today گزارش شده است، یک حساب کاربری برجسته متمرکز بر بیت کوین در Twitter/X نیز پیش‌بینی کرده است که بعد از نصف شدن، بیت کوین ممکن است حداقل به ۶ برابر افزایش یابد و به نزدیکی ۲۲۰,۰۰۰ دلار برسد.

بعد از هر یک از سه رویداد هالوینگ که تاکنون رخ داده است، افزایش قابل توجهی در بیت کوین مشاهده شده است. بعد از کاهش نصفی پاداش ماینرها در ماه می ۲۰۲۰، بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۱ به ۶۹,۰۰۰ دلار رسید.

السالوادور در آستانه دریافت ۱۳۶ میلیون دلار بیت کوین

“روز دوشنبه، کایزر اعلام کرد بیش از ۱۰۰ فرد ثروتمند برای درخواست شهروندی در السالوادور ثبت نام کرده‌اند. السالوادور اولین کشوری است که بیت کوین را به عنوان پول ملی پذیرفته است. این افراد هر یک با ۱ میلیون دلار بیت کوین یا USDT به عنوان کمک مالی، در بهبود اقتصاد و آینده این کشور سهیم خواهند شد.”

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT