تحلیل قیمت بیت کوین کش ۸ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت بیت کوین کش ۸ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال بیت‌کوین‌کش (BCH) از زمان آغاز کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است. علاوه بر این، دسترسی کاربران صرافی بیت‌استمپ به توکن‌های بیت‌کوین‌کش و بیت‌کوین توزیع‌شده توسط صرافی مت‌گاکس (Mt. Gox) نقش مهمی در افزایش علاقه به این دارایی‌ها داشته است. در این پست به تحلیل قیمت بیت کوین کش ۸ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت بیت کوین کش ۸ مرداد ۱۴۰۳

قیمت بیت‌کوین‌کش در جریان معاملات امروز و با افزایشی ۱۳.۹ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده ۴۵۰ دلار در نوسان است.

با این حال، تجزیه و تحلیل روند قیمت بیت‌کوین‌کش نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال با تکمیل یک الگوی برگشتی صعودی در بازه زمانی روزانه، همچنان ممکن است رشد بیشتری را تجربه کند.

طبق داده‌های پلتفرم سوسو ولیو (SoSo Value)، صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین ایالات متحده در ۲۶ جولای، ۵۶ میلیون دلار ورودی خالص داشته‌اند.

همچنین، جریان خالص روزانه به این محصولات از ابتدای ماه جاری تاکنون مثبت بوده است. در پی این اتفاق، قیمت بیت‌کوین بهبود یافته و با غلبه بر مقاومت ۶۸ هزار دلار، اکنون در حال حرکت به سمت سقف تاریخی خود است.

تحلیل قیمت بیت کوین کش ۸ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت بیت کوین کش ۸ مرداد ۱۴۰۳

طبق داده‌های کوینالایز (Coinalyze)، شاخص سود باز معاملات آتی و دائمی بیت‌کوین‌کش طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۱ درصد افزایش یافته است. با وجود افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به این دارایی، شاخص سود باز آن همچنان زیر سطح مقاومت کلیدی ۲۸۴ میلیون دلار قرار دارد.

چنانچه این شاخص از سطح یاد شده فراتر رود، قیمت بیت‌کوین‌کش پتانسیل رسیدن به سقف سالانه ۷۱۹ دلار را خواهد داشت.

شاخص فاندینگ ریت بیت‌کوین‌کش نیز مثبت شده و به ۰.۰۰۳۶ افزایش یافته است. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که این شاخص تا فردا به بالاتر از ۰.۰۰۴ نیز خواهد رسید.

تحلیل قیمت بیت کوین کش ۸ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت بیت کوین کش ۸ مرداد ۱۴۰۳

در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین‌کش در یک روند صعودی قرار دارد و از مقاومت میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه خود عبور کرده است. همچنین، یک الگوی سر و شانه معکوس در چارت قیمت آن تشکیل شده که از افزایش بالقوه قیمت حکایت دارد.

در حال حاضر، نزدیک‌ترین مقاومت در مسیر صعود قیمت بیت‌کوین‌کش، سطح ۵۲۰ دلار است و سطوح ۳۸۱ و ۴۰۰ دلار هم به عنوان حمایت عمل می‌کنند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۷۳.۳۳ قرار گرفته که نشان دهنده شرایط اشباع خرید است و از احتمال اصلاح جزئی قیمت حکایت دارد.

شاخص جریان پول چایکین (CMF) هم در سطح ۰.۱۹ قرار دارد که نشان‌دهنده جریان مثبت سرمایه و فشار خرید است. به طور کلی، اندیکاتورهای تکنیکال نشان می‌دهند که در ادامه، شاهد افزایش قیمت بیت‌کوین‌کش به همراه اصلاحات جزئی خواهیم بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT