تحلیل قیمت بیت کوین ۱ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت بیت کوین ۱ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

ورودی های به ETF های بیت کوین نقطه ای منعکس کننده احساسات صعودی سرمایه گذاران است و این می تواند برخی ارزها را تحت فشار صعودی قرار دهد. بیت کوین به تدریج به سمت مرز 70000 دلار افزایش یافته است که نشان می دهد این احساسات مثبت باقی می ماند. در این پست به تحلیل قیمت بیت کوین ۱ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت بیت کوین ۱ مرداد ۱۴۰۳

صندوق‌های نقدی مبادله بیت‌کوین مستقر در ایالات متحده در 19 ژوئیه شاهد ورود 383 میلیون دلار بودند. این باعث شد که مجموع جریان خالص ورودی به ETF ها از زمان راه اندازی آنها به بیش از 17 میلیارد دلار برسد.

از آنجایی که قیمت بیت کوین بالای 65000 دلار است، به نظر می رسد نهنگ های بیت کوین فروش خود را کاهش داده اند. تحلیلگر خولیو مورنو، در پستی در توییتر گفت:

فروش توسط سرمایه‌گذاران بزرگ بیت‌کوین یا همان نهنگ ها کم شده است و معیارهای ارزش‌گذاری حاکی از حرکت مثبت و افزایش قیمت است. قدرت بیت‌کوین منجر به بهبود چندین آلت‌کوین شده است. بازارهای ارزهای دیجیتال ممکن است از راه اندازی ETF های اتریوم که انتظار می رود در 23 جولای شروع به ترید کنند، تقویت بیشتری دریافت کنند.

تحلیل قیمت بیت کوین ۱ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت بیت کوین ۱ مرداد ۱۴۰۳

بیت کوین در 19 جولای از میانگین متحرک ساده 50 روزه (63792 دلار) جهش کرد و از مقاومت 66128 دلار بالاتر رفت، که نشان می دهد بازیابی قیمت دست نخورده باقی مانده است.میانگین متحرک ساده 20 روزه (60827 دلار) و شاخص قدرت نسبی (RSI) افزایش یافته است، که نشان می دهد گاوها در کنترل هستند.

اگر قیمت بیت کوین بالای 66128 دلار باقی بماند، جفت ارز BTC/USDT می تواند به 70000 دلار برسد. انتظار می رود که خرس ها در منطقه 70000 تا 73777 دلاری دفاعی قوی داشته باشند.

تحلیل قیمت بیت کوین ۱ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت بیت کوین ۱ مرداد ۱۴۰۳

سطح حمایت حیاتی که باید برای جلوگیری از کاهش قیمت آن را در نظر داشت میانگین متحرک ساده 50 روزه است. اگر این حمایت از بین برود، ممکن است جفت ارز به زیر میانگین SMA 20 روزه کاهش یابد.

تحلیل قیمت بیت کوین ۱ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل بیت کوین ۱ مرداد ۱۴۰۳

میانگین های متحرک در نمودار 4 ساعته شیب دار هستند که نشان دهنده مزیت برای خریداران است، اما RSI در حال ایجاد واگرایی منفی است که نشان دهنده تضعیف حرکت صعودی است. اگر قیمت به زیر 66128 دلار سقوط کند، ممکن است جفت ارز به زیر سطح میانگین متحرک 50-SMA و بعداً به 62350 دلار کاهش یابد.

در مقابل، اگر قیمت به 66128 دلار بازگشت، احتمال از سرگیری حرکت صعودی را افزایش خواهد داد. سپس این جفت ارز می تواند تا 70000 دلار صعود کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT