تحلیل قیمت بیت کوین ۲۳ آذر

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۳ آذر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

نمودار هفتگی بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت به سرعت از اواسط اکتبر افزایش یافته است و با هشت کندل هفتگی صعودی متوالی تأیید شده است. در هفته گذشته، بیت کوین به بالاترین سطح سالانه ۴۴۷۰۰ دلار رسید. این اوج بالاتر از سطح افقی بحرانی و مقاومت فیبوناچی قرار دارد. در این پست به تحلیل قیمت بیت کوین ۲۳ آذر ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۳ آذر ۱۴۰۲

با وجود بسته شدن هفتگی در بالای این منطقه، در این هفته قیمت بیت کوین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و این موضوع خطری است که باعث انحراف از شکست قبلی شده است.

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۳ آذر ۱۴۰۲

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۳ آذر ۱۴۰۲

معامله‌کنندگان معمولاً از شاخص قدرت نسبی به عنوان یک ابزار حرکت استفاده می‌کنند تا شرایط خرید یا فروش بیش از حد را شناسایی کنند و درباره تجمیع دارایی یا فروش تصمیم بگیرند.

قرائت بالای ۵۰ و روند صعودی نشانگر مزیت غالب برای خرید است و به گاو نر اشاره می‌کند. از طرف دیگر، قرائت‌های زیر ۵۰ نشانگر خلاف آن هستند. در حال حاضر، RSI هفتگی بالاتر از ۵۰ قرار دارد و در محدوده اشباع خرید قرار دارد. اگرچه در این هفته کمی کاهش یافته است، اما همچنان بالاتر از سطح ۷۰ قرار دارد که به معنای خوانش بیش از حد خرید است.

معامله‌گران و تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال در مورد روند کوتاه‌مدت بیت‌کوین خوش‌بین هستند.

Credible Crypto به دلایلی صعودی بودن را پیش‌بینی می‌کند. او اشاره کرده است که علاقه باز در یک رویداد کاهش اهرم به طور قابل توجهی کاهش یافته است. او در توییت خود آورده است:

“برای اولین بار پس از مدت‌ها، خرید نقدی قابل توجهی در اینجا انجام می‌شود، در حالی که سودها نسبتاً ثابت هستند. همچنین، Perp premium به طور کامل از بین رفته است. به نظر می‌رسد افرادی که نظر دارند، از این افت استفاده کرده و به شدت از تخفیف‌ها بهره می‌برند.”

IncomeSharks نیز باور دارد که قیمت در حال حاضر یک محدوده کوتاه‌مدت ایجاد کرده است. پس از انحراف به زیر محدوده پایین، او پیشنهاد می‌دهد که قیمت شروع به حرکت صعودی به سمت اوج‌ها کند.

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۳ آذر ۱۴۰۲

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۳ آذر ۱۴۰۲

CryptoChase چشم انداز تقریباً یکسانی دارد و نشان می دهد که حرکت صعودی پس از اینکه قیمت به ۴۰۰۰۰ دلار رسید، ادامه خواهد یافت.

پیش بینی قیمت بیت کوین: آیا این آغاز اصلاح است؟

تحلیلگران فنی برای شناسایی الگوهای قیمت درازمدت و درک روانشناسی سرمایه‌گذار، از نظریه موج الیوت بهره می‌برند.

بر اساس شمارش موج الیوت، پیش‌بینی محتمل نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین در حال نزدیک شدن به بالای موج سوم در یک حرکت صعودی پنج موجی است. لازم به ذکر است که موج سوم گسترش یافته است و امواج فرعی آن با رنگ سیاه نمایش داده شده‌اند.

هدف پیش‌بینی شده برای اوج موج سوم ۴۷۶۰۰ دلار است که نشان دهنده افزایش ۱۵ درصدی نسبت به قیمت فعلی است. طول هدف برای زیر موج پنج با ترکیب امواج فرعی یک و سه تعیین می‌شود.

بعد از آن، قیمت بیت‌کوین ممکن است وارد موج اصلاحی چهار شود. واگرایی نزولی در شاخص قدرت نسبی نشان می‌دهد که حرکت به سمت بالایی خود در حال نزدیک شدن است.

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۳ آذر ۱۴۰۲

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۳ آذر ۱۴۰۲

علیرغم توقعات صعودی قیمت بیت‌کوین ، بسته شدن زیر سطح شکست در ۳۸۰۰۰ دلار نشان دهنده آغاز موج چهارم است. در نتیجه، قیمت بیت‌کوین ممکن است تا نزدیک به ۲۰ درصد کاهش یابد و به سطح پشتیبانی نزدیک‌ترین، یعنی ۳۳۰۰۰ دلار برسد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT