تحلیل قیمت بیت کوین ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل قیمت بیت کوین ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

بیت کوین ممکن است در قیمت 52000 دلار با مقاومت سختی روبرو شود. در این پست به تحلیل قیمت بیت کوین ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل قیمت بیت کوین ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

ورودی به صندوق‌ های نقدی قابل معامله در بورس بیت‌ کوین (ETF) بین 12 تا 16 فوریه به 2.2 میلیارد دلار رسید که نشان‌ دهنده ورود سرمایه گذاران بزرگ است. اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، در یک پست X گفت که صندوق ETF اسپات IBIT از ابتدا سال تا به امروز 5.2 میلیارد دلار ورودی سرمایه داشته است.
بیت کوین به صعود خود در این هفته ادامه داد و حدود 7 درصد رشد کرد، اما گاوها با مقاومت سختی نزدیک به 52000 دلار روبرو هستند. یکی از نگرانی‌ های کوتاه‌ مدت، فروش احتمالی حدود 1.3 میلیارد دلار سهام Grayscale Bitcoin Trust توسط شرکت وام‌ دهنده کریپتو ورشکسته جنسیس برای بازپرداخت طلبکاران است.
اگر بیت کوین در کوتاه مدت در یک کانال رنج حرکت کند یا کاهش یابد، ممکن است آلت کوین ها افزایش یابند. آلتکوین‌ های انتخابی که در چند روز گذشته بالاتر از سطح مقاومت مربوط به خود شکسته‌ اند، احتمالاً شاهد ادامه این رالی خواهند بود.

بیت کوین با فشار فروش نزدیک به 52000 دلار روبرو بوده است. خرس‌ها سعی کردند در 17 فوریه قیمت را به زیر 50000 دلار برسانند، اما سایه بلند کندل نشان می‌دهد که همزمان با کاهش قیمت، گاوها برای خرید سریع بیت کوین اقدام کرده اند.

تحلیل قیمت بیت کوین ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل قیمت بیت کوین ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

اصلاح سطحی از مقاومت 52000 دلاری نشان می‌ دهد که گاوها عجله‌ ای برای ذخیره سود ندارند زیرا پیش‌ بینی می‌ کنند روند صعودی ادامه یابد. اگر قیمت بشکند و به بالای 52000 دلار برسد، جفت BTC/USDT می تواند حرکت خود را به سمت بالا تا 60000 دلار آغاز کند.

یک خطر جزئی برای ادامه روند صعودی این است که شاخص قدرت نسبی (RSI) برای مدتی در منطقه اشباع خرید باقی مانده است. این نشان می دهد که رالی ممکن است در کوتاه مدت صعودی شود.

خرس‌ها باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (47809 دلار) کاهش دهند تا نشان‌ دهنده شروع یک فاز اصلاحی باشد. سپس ممکن است این جفت به میانگین متحرک ساده 50 روزه (44441 دلار) سقوط کند.

تحلیل قیمت بیت کوین ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل قیمت بیت کوین ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

خرس ها قیمت را به زیر 20-EMA در نمودار 4 ساعته رساندند اما نتوانستند سطوح پایین تر را حفظ کنند. این نشان می دهد که گاوها در تلاش برای محافظت از این سطح هستند. خریداران باید از موانع 52817 دلاری عبور کنند تا احتمال افزایش قیمت به 55000 دلار افزایش یابد.

اگر خرس‌ها بخواهند جلوی صعود را بگیرند، باید قیمت را به زیر میانگین‌ های متحرک بکشانند. در این صورت قیمت تا سطح شکست 48970 دلار سقوط می کند. گاوها تلاش خواهند کرد تا از این سطح دفاع کنند، اما اگر در تلاش خود شکست بخورند، ممکن است جفت به 47000 دلار و در نهایت به 44700 دلار کاهش یابد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !