تحلیل قیمت تنا (ENA) ۲۰ فروردین

تحلیل قیمت تنا (ENA) ۲۰ فروردین

زمان مطالعه < 1 دقیقه

ارز دیجیتال جدید اتنا (ENA)، یک پروتکل مبتنی بر دلار مصنوعی است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و به دلیل رشد قابل‌توجه قیمت خود، به یکی از رمزارزهای ترند بازار تبدیل شده است. در این پست به تحلیل قیمت تنا (ENA) ۲۰ فروردین می پردازیم.

تحلیل قیمت تنا (ENA) ۲۰ فروردین

حتی آرتور هیز، بنیانگذار صرافی رمزارزی بیتمکس نیز از این ارز دیجیتال ابراز حمایت کرده و گفته که قیمت توکن ENA می‌تواند تا ۱۰ دلار افزایش یابد.

علی‌رغم نگرانی‌هایی که در مورد پایداری رالی صعودی اتنا وجود دارد، این توکن مورد توجه نهنگ‌ها نیز قرار گرفته است. به گزارش پلتفرم ردیابی SpotOnChain در تاریخ ۷ آوریل، یک نهنگ سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در بازار اتنا انجام داده است.

در این تراکنش، نهنگ مذکور ۲٫۶۵ میلیون توکن ENA، معادل ۲٫۹۸ میلیون دلار را از صرافی رمزارزی بای‌بیت خریداری کرده است.
پیش از این، این سرمایه‌گذار ناشناس در بازار رمزارزهای مختلفی همچون چین لینک (LINK)، اتریوم نیم سرویس (ENS)، سایبرکانکت (CYBER)، فانتوم (FTM)، سندباکس (SAND)، دیسنترالند (MANA) و غیره، فعالیت داشت. سود تخمینی وی از این معاملات، حدود ۳۴۷ هزار دلار و وین ریت آن ۷۱٫۴ درصد گذشته شده است.

به طور معمول، هنگامی که نهنگ‌ها در یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری می‌کنند، می‌توانند بر قیمت آنها تأثیر مثبت بگذارند. در زمان نگارش این خبر، اتنا با قیمت ۱٫۱۵ دلار معامله می‌شود که رشد آن از زمان معرفی به بیش از ۸۰ درصد می‌رسد.
علی‌رغم این روند صعودی، نگرانی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه افزایش قیمت ENA ممکن است موقتی باشد. در این میان، آندره کرونژ، خالق فانتوم، هم هشدار داده که این توکن ممکن است با سرنوشتی مشابه اکوسیستم ترا روبرو شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT