قیمت تون کوین پس از دستگیری

تحلیل قیمت تون کوین پس از دستگیری بنیانگذار تلگرام

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از دستگیری پاول دورف، بنیانگذار تلگرام، در تاریخ ۲۴ آگوست، قیمت تون‌کوین (TON) به شدت کاهش یافت و به ۵ دلار رسید. این افت قیمت باعث شد که تون‌کوین از فهرست ۱۰ ارز دیجیتال برتر خارج شود و اکنون در رقابت برای حفظ جایگاه یازدهم با کاردانو قرار دارد. در این پست به بررسی قیمت تون کوین پس از دستگیری بنیانگذار تلگرام می پردازیم.

قیمت تون کوین پس از دستگیری بنیانگذار تلگرام

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آنند که نهنگ‌های تون‌کوین به طور فعال، در حال خرید این ارز دیجیتال هستند که ممکن است نشان‌دهنده انتظار آن‌ها برای آزادی قریب‌الوقوع دورف و افزایش مجدد قیمت TON باشد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، علی‌رغم تلاش‌ چهره‌های برجسته‌ای مانند ایلان ماسک و برخی از سیاستمداران برای آزادسازی دورف، دستگیری او به مدت ۹۶ روز دیگر تمدید شده است.

در این میان، امارات متحده عربی نیز از فرانسه خواسته که دورف را به دلیل شهروندی امارات آزاد کند و خواستار ارائه خدمات کنسولگری فوری به او شده است.

قیمت تون کوین پس از دستگیری

افزایش شدید معاملات تون‌کوین توسط نهنگ‌ها پس از سقوط قیمت، که بزرگ‌ترین افزایش از ماه ژوئن تاکنون بوده، می‌تواند به بهبود قیمت این ارز دیجیتال کمک کند.

همچنین، فعالیت بالای آدرس‌های فعال روزانه و افزایش تراکنش‌ها در تاریخ ۲۶ آگوست، نشان‌دهنده نوسانات احتمالی در آینده است.

علاوه بر این، نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) تون‌کوین در ۲۶ آگوست، شرایط مطلوبی را برای خرید این ارز دیجیتال نشان می‌دهد.

از طرفی، راه‌اندازی پروژه داگز (Dogs) بر بستر بلاکچین تون، که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها پس از نات‌کوین (Notcoin) محسوب می‌شود، به افزایش تراکنش‌ها و جلب توجهات به این شبکه کمک کرده است.

کارشناسان معتقدند که مجموع این عوامل ممکن است به افزایش قیمت تون‌کوین در آینده نزدیک منجر شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT