تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۲۸ تیر

تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۲۸ تیر : سقوط

زمان مطالعه 2 دقیقه

برخلاف بازار ارزهای دیجیتال که اخیراً صعودی بود، قیمت تون‌کوین (TON) کاهشی شده است. به نظر می‌رسد معامله‌گران در هر افزایش قیمتی اقدام به فروش کرده و سود خود را کسب می‌کنند. این موضوع مانع از شکل‌گیری یک روند صعودی باثبات شبیه به آنچه در اواخر سه ماهه اول شاهد آن بودیم، شده است. در این پست به تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۲۸ تیر می پردازیم.

تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۲۸ تیر

قیمت تون‌کوین از محدوده ۵ دلاری، درون یک الگوی کنج صعودی (rising wedge) در حال معامله بود و توانست به بالاترین قیمت خود یعنی ۸.۳۴ دلار دست یابد.

در ادامه این الگو منجر به یک عقب‌نشینی قیمتی قابل توجه شد، اما منطقه حمایتی بین ۶.۹۷ تا ۷.۱۱ دلار به خوبی از قیمت پشتیبانی کرد و خریداران موفق شدند قیمت را بالای این منطقه حمایتی کلیدی نگه دارند. این موضوع باعث شده است که امیدواری‌ها برای روند صعودی همچنان وجود داشته باشد.

تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۲۸ تیر

تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۲۸ تیر

در طرف مقابل، اندیکاتورهای تکنیکال حاکی از ادامه روند نزولی هستند که ممکن است باعث شود قیمت ۱۰ درصد دیگر کاهش یابد. اگر در انتهای روز کاری، قیمت با کندل نزولی بسته شود، شاید شاهد ثبت پایین‌ترین قیمت‌های ماهانه نیز باشیم.

از طرفی، شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال تثبیت نزولی است. اندیکاتور مکدی (MACD) نیز در آستانه ورود به محدوده منفی قرار دارد و نشان می‌دهد که فشار فروش به آرامی در حال افزایش است.

در این میان، فروشندگان بارها تلاش کرده‌اند که قیمت را به زیر منطقه حمایتی برسانند و این موضوع نشانه خوبی برای روند صعودی قیمت نیست. با این حال، تا زمانی که قیمت تون‌کوین بالای منطقه حمایتی خود باقی بماند، ممکن است خریداران با یک جهش مجدد، قیمت را به بالای ۸ دلار بازگردانند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT