تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۹ مهر

تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۹ مهر

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت تون‌کوین (TON) اخیراً موفق نشد از سطح مقاومت کلیدی ۶ دلار عبور کند و با رسیدن به ۵.۹۶ دلار، از ادامه رشد بازمانده و نتوانسته این سطح را به حمایت تبدیل کند. با این حال، هنوز احتمال بازیابی وجود دارد و تون‌کوین پتانسیل حرکت صعودی را حفظ کرده است. در این پست به تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۹ مهر می پردازیم.

تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۹ مهر

کاهش ارتفاع میله‌های سبز در هیستوگرام اندیکاتور مکدی (MACD) نشان‌دهنده کاهش شتاب صعودی تون‌کوین است. با این حال، تا زمانی که این میله‌ها بالاتر از خط خنثی باقی بمانند، نشانه‌ای قطعی از نزولی شدن روند مشاهده نخواهد شد.

تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۹ مهر

تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۹ مهر

همچنین، احساسات بازار تون‌کوین با کاهش سهم سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت بهبود یافته است. این دسته از سرمایه‌گذاران که معمولاً کمتر از یک ماه دارایی‌های خود را نگه می‌دارند، تمایل به فروش سریع دارند که می‌تواند نوسانات قیمتی را افزایش دهد.

در ۱۰ روز گذشته، سهم این سرمایه‌گذاران از ۲۶ به ۱۵ درصد کاهش یافته که این تغییر، یک نشانه مهم محسوب می‌شود؛ زیرا سهم بیش از ۲۵ درصدی این گروه سرمایه‌گذاران معمولاً فشار نزولی را تشدید می‌کند.

تون‌کوین اکنون در محدوده قیمتی ۵.۸۱ دلار معامله می‌شود و در عبور از مقاومت ۵.۹۶ دلار ناکام مانده است. این سطح مقاومت بسیار حیاتی است؛ زیرا عبور از آن می‌تواند راه را برای رسیدن به سطح ۶ دلار هموار کند.

تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۹ مهر

تحلیل تون کوین (TON) ۹ مهر

اگر تون‌کوین موفق شود سطح ۵.۹۶ دلار را به حمایت تبدیل کند، احتمالاً روند صعودی جدیدی آغاز خواهد شد و قیمت به ۶.۳۶ دلار خواهد رسید.

در مقابل، اگر این رمزارز نتواند بر مقاومت ۵.۹۶ دلار غلبه کند و مومنتوم صعودی کاهش یابد، ممکن است وارد مرحله تثبیت شود و در بازه ۵.۳۷ تا ۵.۹۶ دلار نوسان کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT