تحلیل قیمت سولانا ۱ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت سولانا ۱ مرداد ۱۴۰۳

سولانا افزایش یافت و در 20 جولای بالای خط روند نزولی بسته شد و الگوی مثلث نزولی در حال توسعه را باطل کرد. شکست الگوی نزولی یک علامت صعودی است. افزایش میانگین متحرک 20 روزه (148 دلار) و RSI نشان می دهد که گاوها بازار را تحت کنترل دارند. اگر قیمت بالاتر از خط روند نزولی باقی بماند، جفت ارز SOL/USDT می‌تواند تا 189 دلار و متعاقباً به مقاومت سقف در 210 دلار صعود کند. در این پست به تحلیل قیمت سولانا ۱ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت سولانا ۱ مرداد ۱۴۰۳

برعکس، اگر قیمت سولانا کاهش یابد و دوباره وارد مثلث شود، نشان می دهد که شکست ممکن است یک تله گاوی بوده باشد. این می تواند جفت ارز SOL/USDT را به زیر میانگین متحرک SMA 20 روزه برساند، که احتمالا به عنوان یک سطح حمایت قوی عمل می کند.

تحلیل قیمت سولانا ۱ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت سولانا ۱ مرداد ۱۴۰۳

هر دو میانگین متحرک در نمودار 4 ساعته شیب دار هستند، اما RSI واگرایی منفی نشان می دهد. این نشان می دهد که روند صعودی باقی می ماند، اما حرکت مثبت در حال کاهش است.میانگین متحرک ساده 20 روزه سطح حمایت بسیار مهمی است که می‌توان آن را برای جلوگیری از کاهش قیمت در نظر گرفت.

اگر قیمت از میانگین متحرک ساده عقب نشینی کند، این نشان می دهد که روند صعودی ممکن است به 189 دلار برسد.

تحلیل قیمت سولانا ۱ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل سولانا ۱ مرداد ۱۴۰۳

اگر خرس‌ها بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به زیر میانگین متحرک ساده 20 روزه برسانند. اگر آنها این کار را انجام دهند، فروش ممکن است افزایش یابد و این جفت ارز ممکن است به 155 دلار سقوط کند. شکستن زیر این سطح، مزیت را به نفع خرس‌ها متمایل می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT