تحلیل قیمت سولانا ۲۳ آذر

تحلیل قیمت سولانا ۲۳ آذر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

به نظر می‌رسد سولانا (SOL) در حال ثبت یک روند صعودی دیگر است. در حال حاضر سولانا در تایم فریم ۴ ساعته، بالای سطح حمایتی ۶۵ دلار باقی مانده و بالاتر از میانگین متحرک ساده (SMA) ۱۰۰ روزه در قیمت ۶۸ دلار معامله می‌شود. در این پست به تحلیل قیمت سولانا ۲۳ آذر ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت سولانا ۲۳ آذر ۱۴۰۲

علاوه بر این، یک خط روند صعودی نیز از افزایش قیمت پشتیبانی می‌کند. پس از اصلاحات شکل‌گرفته در بازار ارزهای دیجیتال، سولانا نیز از منطقه ۷۷.۷۵ دلار به زیر ۷۵ و ۷۰ دلار سقوط کرد، اما ناحیه حمایتی قوی در ۶۵ دلار از کاهش بیشتر قیمت جلوگیری کرد.

به دنبال آن، قیمت SOL نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافت و از سطوح مقاومت ۶۸ و ۷۰ دلار گذشت. این حرکت صعودی حدود ۵۰ درصد از روند نزولی شکل‌گرفته را جبران کرد.

تحلیل قیمت سولانا ۲۳ آذر

تحلیل قیمت سولانا ۲۳ آذر

در حال حاضر، سولانا در محدوده ۷۱ دلار معامله می‌شود و در نزدیکی مقاومت کلیدی ۷۲.۴۰ دلار که با سطح ۰.۶۱۸ فیبوناچی نیز همپوشانی دارد، قرار دارد. این مقاومت، مانعی اصلی بر سر راه افزایش قیمت سولانا در نظر گرفته می‎شود.

در صورت بریک اوت از این ناحیه، مقاومت مهم بعدی در قیمت ۷۵ دلار قرار دارد که در صورت صعود و تثبیت قیمت در بالای این ناحیه، انتظار رشد قیمت تا ۸۰ و ۸۵ دلار دور از ذهن نخواهد بود.

در مقابل، اگر قیمت توانایی عبور از مقاومت ۷۵ دلار را نداشته باشد، ممکن است شاهد کاهش قیمت تا حمایت ۶۸.۵۰ دلار باشیم.

حمایت کلیدی بعدی که در واقع با خط روند صعودی نمایش داده شده حمایت مطابقت دارد، در نزدیکی سطح ۶۵.۵۰ دلار است. اگر این حمایت شکسته شود، احتمال کاهش قیمت تا حمایت ۶۳.۵۰ دلار وجود دارد و در صورت شکست و تثبیت قیمت زیر این حمایت، کاهش قیمت تا ۵۶ دلار هم پیش‌بینی می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT