تحلیل قیمت سولانا ۲۴ دی

تحلیل قیمت سولانا ۲۴ دی ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

سولانا (SOL)، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در حال تجربه یک اصلاح قیمتی است و یک الگوی کانال نزولی در چارت آن مشاهده می‌شود. این ارز دیجیتال در آستانه آزمایش میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه به عنوان حمایت است. همچنین یک سطح حمایت فیبوناچی در مسیر نزول قیمت قرار دارد که احتمال صعودی شدن روند در آینده‌ای نزدیک را افزایش می‌دهد. در این پست به تحلیل قیمت سولانا ۲۴ دی می پردازیم.

تحلیل قیمت سولانا ۲۴ دی

در چند هفته گذشته، قیمت با رسیدن به سطح ۱۲۷ دلار، نزولی سریع را تجربه کرد و تقریباً ۲۵ درصد کاهش یافت. با این حال، خریداران در سطح ۹۰ دلار از قیمت حمایت کردند و مانع کاهش بیشتر آن شدند. حمایت خریداران، امکان صعودی شدن قیمت را فراهم کرده است.

تحلیل قیمت سولانا ۲۴ دی

تحلیل قیمت سولانا ۲۴ دی

در فاز اصلاح قیمت که سولانا اکنون در آن قرار دارد، سطح ۳۸.۲۰ درصد فیبوناچی برای بار دوم آزمایش شده و قیمت در این سطح حمایت شده است. در همین حال، حجم معاملات نیز کاهش یافته است. از این رو، عدم وجود فشار فروش، شانس خریداران را برای صعودی کردن روند قیمت این ارز دیجیتال افزایش می‌دهد.
اگر قیمت سولانا از سطح ۱۰۰ دلار عبور کند، با مقاومت‌های مهمی در ۱۲۰ و ۱۵۰ دلار روبرو خواهد شد.
شاخص قدرت نسبی (RSI): شاخص RSI در برابر کاهش به زیر سطح ۵۰ درصد مقاومت کرده و اخیراً مقداری صعودی شده ‌است که نشان‌دهنده احتمال افزایش قریب‌الوقوع قیمت است.
میانگین متحرک نمایی: میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه به همراه سطح ۳۸.۲۰ فیبوناچی، حمایت‌های خوبی برای قیمت محسوب می‌شوند و می‌توانند از نزول بیشتر آن جلوگیری کنند.
coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT