تحلیل قیمت شیبا مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت شیبا مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

دومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار شیبا اینو (SHIB) اخیراً عملکرد ضعیفی داشته است و قیمت آن به طور هفتگی 9٪ کاهش یافته است. با این حال، برخی از عوامل و شاخص‌های مهمی را بیان می‌کنیم که نشان می‌دهند شیبا اینو به زودی بهبودی میابد و پامپ میشود. در این پست به تحلیل قیمت شیبا مرداد ۱۴۰۳ به می پردازیم.

تاثیر میزان توکن سوزی روی پامپ قیمت شیبا

تیم شیبا اینو مکانیسم سوزاندن را در سال 2022 با هدف کاهش عرضه در گردش این میم کوین اجرا کرد. این فرآیند شامل ارسال شیبا به یک آدرس پوچ با هر تراکنش است. این امر باعث کمیابی و کم شدن عرضه توکن می شود و می تواند ارزش توکن های باقیمانده را افزایش دهد.

طی چند روز گذشته میزان توکن سوزی در حال انفجار بوده است. داده ها نشان می دهد که حدود 60 میلیون توکن در 24 ساعت گذشته از بین رفته است که در مقایسه با رقم مشاهده شده در 22 جولای 500 درصد افزایش داشته است.بیش از 41 درصد از عرضه اولیه قبلاً سوزانده شده است و تقریباً 583 تریلیون توکن SHIB در گردش باقی مانده است.

افزایش جریان خروجی و پامپ قیمت شیبا

یکی دیگر از عواملی که به زودی باعث پامپ شدن شیبا اینو می شود، جریان شبکه تبادل SHIB است. جریان‌های خروجی در 30 روز گذشته به‌طور قابل‌توجهی از جریان‌های ورودی پیشی گرفته‌اند که نشان‌دهنده تغییر از سیستم‌های متمرکز به سمت روش‌های کاستدی است .

تحلیل قیمت شیبا مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت شیبا مرداد ۱۴۰۳

Self–custody به شما این امکان را میدهد که توکن خود را با یک کلید خصوصی کنترل کنید.
این به طور کلی نسبت به قیمت صعودی در نظر گرفته می شود زیرا فشار فروش را فوری کاهش می دهد.
روند مشابهی در آغاز ماه مارس مشاهده شد، زمانی که ارزش شیبا اینو یک روند صعودی واقعی را تجربه کرد و طی چند هفته قیمت سه رقمی شد.

افزایش بهره بازو پامپ قیمت SHIB

بهره باز شیبا اینو(تعداد کل قراردادهای مشتقه معوق، مانند قراردادهای فیوچرز یا اختیار معامله، که تسویه نشده اند) هفته گذشته از 30 میلیون دلار فراتر رفت و به بالاترین حد یک ماهه رسید.

تحلیل قیمت شیبا مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت شیبا مرداد ۱۴۰۳

افزایش بهره باز معمولاً نشان دهنده افزایش مشارکت در بازار است، به این معنی که تعدادی بیشتری از تریدرها فعال هستند. اغلب این اتفاق باعث پیشروی افزایش نوسانات و ایجاد یک رالی در جهت نزولی یا صعودی است.

در حالی که این معیار لزوماً خبر خوبی را بیان نمی کند، معمولاً پیشروی یک حرکت اساسی است. اگر رالی گاوی در کریپتو مارکت همچنان پایدار باشد، می‌تواند منفعتی برای گاوهای شیبا باشد.

شیباریوم و افزایش قیمت SHIB

شیباریوم تقریباً یک سال پیش راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون نقاط عطف زیادی را پشت سر گذاشته است.

به عنوان مثال، این پروتکل بیش از 400 میلیون تراکنش را پردازش کرده و بیش از 5.5 میلیون بلوک تولید کرده است.

تحلیل قیمت شیبا مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت شیبا مرداد ۱۴۰۳

هدف اصلی شیباریوم تقویت توسعه اکوسیستم شیبا اینو با کاهش هزینه های تراکنش، بهبود سرعت و افزایش مقیاس پذیری است. برخی از فعالان کریپتو معتقدند پیشرفت بیشتر شیباریوم می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت شیبا داشته باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت